شماره‌ی خبر : ‌1020 | تعداد بازدید : 1833
یکشنبه 24 مرداد ماه 1395 ساعت 19:08

محمودی: پیروزی‌های خود را از بازی با گل‌گهر شروع می‌کنیم

تمام تلاشمان را در هر بازی داریم انجام می دهیم تا به پیروزی برسیم و امیدوارم استارت پیروزی هایمان از بازی با گل گهر در کرمان، آغاز شود.

محمودی: پیروزی‌های خود را از بازی با گل‌گهر شروع می‌کنیم

مدافع وسط مس کرمان گفت: گرمای بیش از حد بوشهر سبب شد تا بازی همیشگی خود را مقابل ایرانجوان نتوانیم انجام دهیم.

به گزارش فرتاک ورزشی، حامد محمودی در خصوص بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: متاسفانه در حالی که برتر از تیم حریف بودیم، داور بازی یک پنالتی بچه گانه برای بوشهری ها گرفت، در صورتی که آن توپ اصلا پنالتی نبود و همین سبب تا از نظر ذهنی کمی متزلزل شویم.

وی در پایان گفت: با توجه به سابقه ی مس کرمان و خواسته ی تمامی مردم ایران که بازگشت این تیم به لیگ برتر است، تمام تلاشمان را در هر بازی داریم انجام می دهیم تا به پیروزی برسیم و امیدوارم استارت پیروزی هایمان از بازی با گل گهر در کرمان، آغاز شود.


دوشنبه 25 مرداد ماه 1395 ساعت 08:52
شروع پیروزیهایمان را از تاریکی آغاز می کنیم،چشم ها را باید بست به تاریکی باید انس گرفت اگرنوری در دل داشته باشی چشم هایت نیزروشن خواهند شدوازتاریکی به سوی نورخواهی رفت.والذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور. به نورهای مادی و دنیوی نباید انس گرفت که همه سراب آتشند.والذین کفروا اؤلیاؤهم الطاغوت یخرجونهم من النورالی الظلمات اؤلئک اصحاب النارهم فیها خالدون. پس بیایید چشمهایمان را ببندیم تا تاریکی تمام وجودمان را دربرگیرد وآرامش را درک کنیم، آنگاه با نور الهی به سوی منبع نوریعنی خدواندحرکت می کنیم و خواهی دید که چگونه نورالهی تو را از ظلمات به سوی خود خارج خواهد ساخت و معنی آرامش و شادمانی درونی را خواهی یافت.پس شروع پیروزیهایمان را از تاریکی آغاز می کنیم تا آرامش را به قلب و وجودمان هدیه دهیم.پس چشمهایتان را ببندید و تاریکی را به وجودتان راه دهید و خواسته تان را خداوند درنظربگیرید و ایمان به خداوند را درتمام وجودتان و قلبتان راه دهیدتا بتوانید از تاریکی حقیقی خارج شوید.(نویسنده پسرخاله)
چهارشنبه 27 مرداد ماه 1395 ساعت 11:44
داداش متن زیبایی گفنی ولی شما هاله نور نداری؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا