شماره‌ی خبر : ‌1019 | تعداد بازدید : 3159
یکشنبه 24 مرداد ماه 1395 ساعت 19:03

داداش‌وند: داوری علیه ما بود

متاسفانه در این دو هفته ای که از رقابت‌ها گذشته است داوری علیه ما بوده است و در هر دو دیدار داوران به راحتی به ضرر ما اعلام پنالتی کرده اند، گذشته از این خطاهای با درصد مساوی را نیز به سود حریفان ما سوت زده اند.

داداش‌وند: داوری علیه ما بود

مدافع تیم فوتبال مس کرمان ضعف داوری را یکی از عوامل ناکامی این تیم در کسب پیروزی در دو دیدار اخیر بر شمرد.

بهنام داداش وند مدافع تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط بازی و دیدار تیمش برابر ایرانجوان بوشهر اذعان کرد:شرایط آب و هوایی سختی در دیدار با تیم ایرانجوان بوشهر بر بازی حاکم بود، هم گرما و هم رطوبت بالای هوا کار را برای ما سخت کرده بود.

وی ادامه داد:متاسفانه در این دو هفته ای که از رقابت‌ها گذشته است داوری علیه ما بوده است و در هر دو دیدار داوران به راحتی به ضرر ما اعلام پنالتی کرده اند، گذشته از این خطاهای با درصد مساوی را نیز به سود حریفان ما سوت زده اند، اما به هر شکل و به نظر من ما در این دو بازی می توانستیم در حالی که یک بر صفر از حریف خود جلو بودیم تعداد گل هایمان را بیشتر کنیم و بازی را به سود خود به پایان ببریم ولی جذابیت فوتبال به همین چیزها است و تیم ما باید از این به بعد زمانی که از حریف پیش می افتد با تمرکز بیشتری کار کند تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

مدافع جوان و با اخلاق نارنجی پوشان کرمانی در مورد دیدار این هفته تیمش در دربی کرمان برابر گل گهر سیرجان هم گفت:این بازی مثل سایر بازی ها است و ما باید نهایت سعی و تلاش خود را برای گرفتن سه امتیاز این دیدار انجام دهیم تا پیش مقدمه ای باشد برای کسب نتایج بهتر.


دوشنبه 25 مرداد ماه 1395 ساعت 09:07
یکی از پیش مقدمه های ما برای کسب نتایج بهتر اعتماد به نفس می باشد،نه امتیاز گرفتن مقابل تیم ها،اگر برابرگل گهر سیرجان سه امتیاز را ازدست بدهیم با چه پیش مقدمه ای باید برای کسب نتایج بهتر وارد میدان شویم؟یعنی اگر چنین شود می بایست پیش مقدمه هایمان را و امیدمان را برای کسب نتایج بهتر رها کنیم؟ پس این همه تلاش و زحمت که کشیده ایم چه می شود؟ و اگر مقابل گل گهرسیرجان سه امتیاز بگیریم آیا این بردبه خودی خود چیزی به ما اضافه می کند؟ پس می توان از وقایع مختلف برای بالابردن اعتماد به نفس خود استفاده کرد ولی نمی توان آنها را به خودی خود پیش مقدمه ای برای کسب نتیاج بهتر دانست.افراد موفق حتی از باخت های زندگی هم برای کسب اعتماد به نفس خود استفاده می برند.و همیشه در پی جبران و رفع اشتباهات خود هستند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو