شماره‌ی خبر : ‌91100 | تعداد بازدید : 164
دوشنبه 10 خرداد ماه 1405 ساعت 12:48

نگاهی بر آنچه که دختران فوتسالیست مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر کاشتند

تیم فوتسال دختران مس کرمان در سال بازگشت خود به لیگ برتر در رده چهارم جدول این مسابقات قرار گرفتند.

نگاهی بر آنچه که دختران فوتسالیست مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر کاشتند

تیم فوتسال دختران مس کرمان در سال بازگشت خود به لیگ برتر در رده چهارم جدول این مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم دختران فوتسالیست مس کرمان در بازی های لیگ یک فصل گذشته موفق شد جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند تا در این فصل در بالاترین سطح فوتسال دختران کشور رقابت کند.

این تیم در نهایت با کسب نتایج زیر در جدول رقابت ها در رده چهارم جدول قرار گرفت و این رتبه را در حالی کسب کرد که سه هفته پایانی رقابت ها به دلیل شروع جنگ تحمیلی و مسجل شدن قهرمانی تیم استقلال تهران در جدول برگزار نکرد.


خدیجه حسین خانی
0
0
دوشنبه 17 خرداد ماه 1405 ساعت 10:52
آخی کیا تیم را به لیگ برتر رسوندن که شما مرده خورا قیافش میگیرین خجالت بکشین آماده خورها به چه جور بچها تیم را بردن لیگ برتر اون وقت خانم ایرانمنش که چند سال خودشو کشت نتونست ولی اومد تیمو گرفت دست وهیچ کدام از اون بازیکنایی که تیم را بردن لیگ برتر برای بازی در تیم نگرفت واقعا خجالت داره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس کرمان در بازی برابر نفت و گاز گچساران