شمارهی خبر : 91093 | تعداد بازدید : 161
پنجشنبه 6 خرداد ماه 1405 ساعت 11:44
دکتر پاریزی:میزبانی دور نهایی رقابت های هندبال در کرمان با پشتیبانی شرکت مس، حمایت استاندار و اعتماد فدراسیون بود
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال که به صورت متمرکز در کرمان و میزبانی این باشگاه برگزار شد گفت: برگزاری لیگ برتر هندبال در کرمان اتفاق بزرگی در راستای اثبات توانمندی های کرمان بود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال که به صورت متمرکز در کرمان و میزبانی این باشگاه برگزار شد گفت: برگزاری لیگ برتر هندبال در کرمان اتفاق بزرگی در راستای اثبات توانمندی های کرمان بود.
دکتر پاریزی در این رابطه گفت: لیگ برتر هندبال اولین رشته ورزشی توپی و گروهی بود که پس از اتفاقات مربوط به جنگ تحمیلی در کشور برگزار می شد و در حالی که رویدادهای ورزشی لیگ برتر در کشور همچنان تعطیل بودند اما لیگ برتر هندبال با نظم و قدرت در شهر کرمان و به میزبانی باشگاه مس کرمان برگزار گردید.
مدیرعامل باشگاه مس ضمن تشکر از پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس و حمایت استاندار از اعتماد فدراسیون هندبال در دادن میزبانی این رویداد به کرمان و باشگاه مس، تقدیر کرد و افزود این رقابت ها با انجام بیش از 30 مسابقه و حضور تیم های هندبال از سراسر کشور انجام شد.
مدیرعامل مس کرمان عنوان کرد: ظرفیت باشگاه های مس در استان و اخذ میزبانی ها در رشته های مختلف، زمینه مناسبی برای برنامه ریزی در راستای توسعه گردشگری ورزشی خواهد بود.