شمارهی خبر : 91091 | تعداد بازدید : 151
پنجشنبه 6 خرداد ماه 1405 ساعت 10:55
خانه هندبال با دستور استاندار در کرمان برپا می شود
در حاشیه برگزاری رقابت های لیگ برتر هندبال در کرمان، آقای دکتر پاریزی مدیرعامل باشگاه مس کرمان و آقای دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور با آقای دکتر طالبی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در حاشیه برگزاری رقابت های لیگ برتر هندبال در کرمان، آقای دکتر پاریزی مدیرعامل باشگاه مس کرمان و آقای دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور با آقای دکتر طالبی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این نشست یکی از مهمترین دستورات استاندار کرمان ساخت و تجهیز خانه هندبال کرمان بود که در سال های آتی در اختیار جامعه هندبال کرمان و کشور و همچنین تیم هندبال مس کرمان قرار بگیرد.
برگزاری منظم و عالی مسابقات لیگ برتر هندبال در کرمان و به میزبانی باشگاه مس کرمان سبب شد که بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های هندبال در کرمان تاکید شود.