شماره‌ی خبر : ‌91089 | تعداد بازدید : 174
پنج‌شنبه 6 خرداد ماه 1405 ساعت 10:10

جام نایب قهرمانی لیگ برتر بر دستان هندبالیست های مس کرمان

تیم هندبال مس کرمان در پایان یک فصل پرچالش و سخت رقابت های لیگ برتر و در شرایطی که این بازی ها در اوج رقابت هایش با وقفه طولانی روبرو شد در نهایت بر سکوی دومی رقابت ها ایستاد.

جام نایب قهرمانی لیگ برتر بر دستان هندبالیست های مس کرمان

تیم هندبال مس کرمان در پایان یک فصل پرچالش و سخت رقابت های لیگ برتر و در شرایطی که این بازی ها در اوج رقابت هایش با وقفه طولانی روبرو شد در نهایت بر سکوی دومی رقابت ها ایستاد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، این رقابت ها تقریبا در نیم فصل دوم خود به طور کامل به صورت متمرکز در کرمان برگزار شد و پس از آغاز جنگ تحمیلی نیز با وقفه ای 80 روزه روبرو شد.

با این وجود هندبالیست های مس کرمان در پایان 20بازی خود با ثبت 17 پیروزی و 3 شکست و با کسب 34 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند و عنوان نایب قهرمانی فصل قبل خود را تکرار کردند.

تیم استقلال کازرون با 37 امتیاز قهرمان شد و تیم سپاهان نیز با 32 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم سایپا با 30 امتیاز چهارم شد.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها جام نایب قهرمانی تیم هندبال مس کرمان به این تیم اهدا شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس کرمان در بازی برابر نفت و گاز گچساران