شماره‌ی خبر : ‌91086 | تعداد بازدید : 182
چهارشنبه 5 خرداد ماه 1405 ساعت 09:44

هندبالیست های مس کرمان با تکرار نایب قهرمانی عصر امروز جام نقره ای را بر دست می گیرند

تیم هندبال مس کرمان در پایان یک فصل پرچالش و سنگین در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، سکوی دومی و نایب قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کرد.

هندبالیست های مس کرمان با تکرار نایب قهرمانی عصر امروز جام نقره ای را بر دست می گیرند

تیم هندبال مس کرمان در پایان یک فصل پرچالش و سنگین در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، سکوی دومی و نایب قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان در روز آخر این مسابقات قرار بود برابر سایپا به میدان بروند که با غیبت حریف، این بازی ده بر صفر به سود تیم مس کرمان اعلام شد و بدین ترتیب تیم هندبال مس کرمان عنوان دومی خود را در این رقابت ها قطعی کرد.

تیم هندبال مس کرمان در این فصل از 19 بازی خود 16 پیروزی و سه شکست ثبت کرد تا با 33 امتیاز پس از استقلال کازرون به عنوان دومی مسابقات دست یابد و تیم سپاهان اصفهان و سایپا نیز در جایگاه های بعدی قرار بگیرند.

در پایان این رقابت ها که به صورت متمرکز در کرمان برگزار از ساعت 15 امروز آخرین بازی فصل بین استقلال کازرون و سنگ آهن بافق برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم های سکو نشین برگزار می گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس کرمان در بازی برابر نفت و گاز گچساران