شمارهی خبر : 91085 | تعداد بازدید : 302
سهشنبه 4 خرداد ماه 1405 ساعت 12:40
تمرینات مس کرمان برای بازی با نساجی ادامه دارد
تیم فوتبال مس کرمان تمرینات خود را برای انجام بازی این هفته لیگ یک برابر نساجی قائمشهر در کرمان ادامه می دهد.

تیم فوتبال مس کرمان تمرینات خود را برای انجام بازی این هفته لیگ یک برابر نساجی قائمشهر در کرمان ادامه می دهد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازیکنان مس کرمان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه می دهند تا از ساعت 17 روز چهارنشبه 6 خرداد در ورزشگاه باهنر کرمان از نساجی میزبانی کنند.






