شمارهی خبر : 90689 | تعداد بازدید : 284
یکشنبه 16 آذر ماه 1404 ساعت 10:29
پیروزی دراماتیک زیر 18 ساله های مس کرمان در اصفهان با گلزنی و کلین شیت مهاجم!
تیم فوتبال زیر 18 ساله های مس کرمان در حالی موفق شد در اصفهان برابر پادمایدک به پیروزی 2بر0 دست یابد که یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبالی دنیا در این مسابقه رخ داد و آن کلین شیت و گلزنی همزمان مهاجم تیم زیر 18 سال مس کرمان بود!

تیم فوتبال زیر 18 ساله های مس کرمان در حالی موفق شد در اصفهان برابر پادمایدک به پیروزی 2بر0 دست یابد که یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبالی دنیا در این مسابقه رخ داد و آن کلین شیت و گلزنی همزمان مهاجم تیم زیر 18 سال مس کرمان بود!
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته دوازدهم این رقابت ها تیم زیر 18 ساله های مس در حالی در اصفهان به مصاف میزبان خود رفت که در ابتدای بازی با گل علی زارع پیش افتاد اما درحالی که مس در دقایق ابتدایی این بازی مجبور شده بود به دلیل مصدومیت دروازه بان خود از گلر دوم تیم استفاده کند، در دقیقه 40 بازی دروازه بان دوم تیم نیز با کارت قرمز داور مواجه شد تا علی زارع زننده گل اول بازی با پست مهاجم نزدیک به 60 دقیقه درون دروازه قرار بگیرد.
بازی فداکارانه و جسورانه شاگردان محسن نخعی در تیم زیر 18 ساله های مس کرمان سبب شد که در این بازی خازج ازخانه و با وجود همه مشکلات پیش آمده پس از مصدومیت و اخراج دروازه بانان، تیم مس کرمان نه تنها گل برتری خود را از دست ندهد که محمد باقر شاولی گل دوم تیم را نیز به ثمر برساند تا سه امتیاز بسیار ارزشمند به حساب تیم زیر 18 ساله های مس کرمان در اصفهان واریز شود.
این پیروزی ارزشمند مس کرمان را در جدول رقابت های خود در این رده سنی 16 امتیازی کرد تا به رده چهارم جدول صعود کنند و حالا سودای صعود از گروه در سر این تیم باشگاه مس کرمان قرار بگیرد.
زیر 18 ساله های مس بازی بعدی خود را روز شنبه 22 آذر در کرمان برابر تیم ذوب آهن اصفهان برگزار خواهند کرد.