شمارهی خبر : 90474 | تعداد بازدید : 405
پنجشنبه 3 مهر ماه 1404 ساعت 13:01
تکواندوکاران مس کرمان با ترکیبی بومی و متشکل از نفرات آکادمی در لیگ برتر این فصل
تیم تکواندو مس کرمان رقابت های لیگ برتر این فصل کشور را با ترکیبی بومی و متشکل از نفرات آکادمی خود آغاز خواهد کرد.

تیم تکواندو مس کرمان رقابت های لیگ برتر این فصل کشور را با ترکیبی بومی و متشکل از نفرات آکادمی خود آغاز خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، آکادمی تکواندو مس کرمان در راستای برنامه جامع و استراتژی بلند مدت خود برای معرفی استعدادهای این رشته ورزشی در کرمان برای تکواندو کشور، رقابت های این فصل را با این نفرات آغاز خواهد کرد:
کادر فنی :
سرپرست و مربی سلمان خواجه حسنی
سرمربی مجید عبدالرشیدی ،مدیر فنی اکبر صانعی ،مدیر اجرایی حیدر سلیمانی ،مربی پوریا عبدالرشیدی
بازیکنان:محمدمتین حسینی ،محمصالح حسین زاده،ابولفضل کلانتری ،علی انجم شعاع،امیر حسین محمدی ،یوسف عباسیان،امیر شایان امکان،علی امیانیزاده ،
پارسا مومنی ،محمد مصطفی دولت آبادی ،
آریا حضرتی زاده ،رضا محمدی زاده ،ابوالفضل کریم زاده ،امیر محمد رحمانی راد
مهدی ابراهیمی،بنیامین امانیزاده،علی رضایی،امیر آراد قاسمی،رضا یگانه،امیر محمد عباسی،ابوالفضل فتحی زاده
محمد حسین کاظمی ،موعود عقیلی
مسابقات لیگ برتر تکواندو آقایان در اوزان فرد از صبح روز پنج شنبه سوم مهر آغاز خواهد شد.
بیست و چهارمین دوره لیگ برتر تکواندو آقایان «جام خلیج فارس» (یادواره شهدای جنگ دوازده روزه تحمیلی) با حضور 57 بازیکن آزاد و9 تیم ازسوم مهرماه به مدت دو روز در محل خانه تکواندو فدراسیون برگزار خواهد شد.
در این دوره از مسابقات 57 بازیکن آزاد به همراه 9 تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان، شهرداری ورامین، اکادمی تکواندو استاد حسن ملکی، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، پاس، دانشگاه آزاد اسلامی، بارمان ابزار یراق توسن و نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی به رقابت خواهند پرداخت. این دوره از مسابقات برای سومین سال پیاپی به شیوه گرندپری برگزار خواهد شد.