شماره‌ی خبر : ‌90377 | تعداد بازدید : 603
یکشنبه 26 مرداد ماه 1404 ساعت 23:06

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان و مشخص شدن ترتیب بازی های تیم مس کرمان

رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور انجام شد و در هفته اول این رقابت ها بانوان مس کرمان به مصاف مس رفسنجان خواهند.

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان و مشخص شدن ترتیب بازی های تیم مس کرمان

قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور انجام شد و در هفته اول این رقابت ها بانوان مس کرمان به مصاف مس رفسنجان خواهند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، تیم فوتسال بانوان مس کرمان که از تیمی بومی و دختران آینده دار دیار کریمان تشکیل می شود بدین ترتیب به مصاف حریفانش می رود:


⚽️مس کرمان_مس رفسنجان
⚽️پالایش نفت اصفهان _مس کرمان
⚽️مس کرمان_سپاهان
⚽️مس کرمان_پالایش نفت آبادان
⚽️استقلال تهران _مس کرمان
⚽️مس کرمان _فولاد هرمزگان
⚽️فردوسی مشهد_مس کرمان
⚽️مس کرمان_نفت امیدیه
⚽️حفاری اهواز_مس کرمان
⚽️مس کرمان_ایران زمین ملارد

این مسابقات از 20 شهریور با حضور تیم‌های نفت امیدیه، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری ایران، مس کرمان، مس رفسنجان، استقلال تهران، ایران زمین ملارد، گلبرک تاکستان، فولاد هرمزگان، فردوسی ثامن مشهد، سپاهان اصفهان، پالایش نفت اصفهان برگزار خواهد شد.

خانم فرزانه لشکری مسئول ورزش بانوان باشگاه مس کرمان ذر رابطه با این قرعه کشی گفت : رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان  از 20 شهریور آغاز خواهد شد و  دربی فوتسال مس کرمان و رفسنجان در هفته نخست این مسابقات برگزار میشود .

وی با بیان اینکه رقابتهای این فصل تا هفته چهارم ادامه خواهد داشت گفت  : به دلیل تمرکز روی تیم ملی و با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال مسابقات پس از هفته چهارم متوقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نکته این دوره، افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از 8 تیم به 12 تیم است افزود :این مسابقات از 20 شهریور با حضور تیم‌های نفت امیدیه، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری ایران، مس کرمان، مس رفسنجان، استقلال تهران، ایران زمین ملارد، گلبرک تاکستان، فولاد هرمزگان، فردوسی ثامن مشهد، سپاهان اصفهان، پالایش نفت اصفهان برگزار خواهد شد و این تحولی بزرگ است که می‌تواند نقطه عطفی در مسیر توسعه فوتسال بانوان کشور به شمار آید چرا که این افزایش، علاوه بر گسترش رقابت‌ها، فرصتی ارزشمند برای کشف استعدادهای تازه و ارتقای سطح کیفی لیگ فراهم خواهد کرد .

مسئول ورزش بانوان باشگاه مس کرمان ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل این باشگاه از توسعه ورزش بانوان ادامه داد : باشگاه صنعت مس کرمان که از سال گذشته در رشته های فوتسال و بسکتبال بانوان برنامه های آکادمی خود را به طور جدی برای کشف دختران مستعد کرمان زمین در این رشته ها دنبال نمود ، در فصل جدید نیز در بیشتر رشته های ورزشی در قالب آکادمی و شناسایی استعدادها  نگاهی خاص به ورزش بانوان خواهد داشت .

خانم فرزانه لشکری در پایان ابراز امیدواری نمود تیم فوتسال بانوان مس کرمان این فصل با درایت و توانمندی خانم ایرانمنش از چهره های شناخته شده برتر فنی و اخلاقی ورزش کشور ، بتواند فصلی پر از موفقیت را در پیش داشته باشد .


مریم علی راده
0
0
دوشنبه 27 مرداد ماه 1404 ساعت 12:37
واقعا خجالت اوره یعنی یک نفر در مس نیست بپرسه در فوتسال بانوان مس کرمان چرا امسال یکی از اون 15 بازیکنی که پارسال بازی میکردن نیست نمی‌پرسن اون بازی کنی که هم بومی مال خود کرمان بوده هم با پای چپ بازی میکرده هم پای راست هم خانم گل شده الان کجاست ودلیل اینکه امسال دعوت نشده چیه واقعا مایه تاسفه آقای کافی معلوم هست چکاره ای چکار میکنی چگر بچه های ما خون شد تا تیم رفت لیگ برتر مایه ابرو ریزیی وحق خوری یه کم به خود بیایین
مریم حسینی
0
0
چهارشنبه 29 مرداد ماه 1404 ساعت 09:17
خانم لشکری مسئول ورزش بانوان مس تو نباید از خودت بپرسی یا این که یه بازدیدی از تمرین های فوتسال بانوان داشته باشی وازشون بپرسی اون بازیکنانی که خودشون را پارسال کشتن وچقدر با غیرت بازی کردن وجنگیدن تا تیم رفت لیک برتر الان چرا هیچ کدوم دعوت نشدن رفتین سر نون آماده شده وایسادیم وتیم داری میکنید واقعا زشته دیگه همه جوره انسانیت را گذاشتین زیر پا یا اینکه توقع داشتین بیان تست بدن تا بگیرنشون ایم خودتونم گذاشتین انسان بویی از انسانیت نبردین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس کرمان و نفت و گاز گچساران؟!