شمارهی خبر : 90344 | تعداد بازدید : 658
سهشنبه 14 مرداد ماه 1404 ساعت 12:58
برنامه بازی های تیم امید بسکتبال مس در کرمان
تیم امید بسکتبال مس کرمان در مرحله سوم رقابت های این فصل خود از روز چهارشنبه 15 مرداد ماه در کرمان به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

تیم امید بسکتبال مس کرمان در مرحله سوم رقابت های این فصل خود از روز چهارشنبه 15 مرداد ماه در کرمان به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، بسکتبالیست های آینده دار و کرمانی تیم امید مس از ساعت 18 روز چهارشنبه 15 مرداد در سالن شهید نصرالهی به مصاف تیم فرازپاد تهران خواهند رفت.
بازی دوم این تیم نیز روز جمعه 17 مرداد و از ساعت 18 در همین سالن برابر تیم خانه بسکتبال بابلسر خواهد بود.
امیدهای آینده ساز تیم بسکتبال مس کرمان در صورت صدرنشینی در این گروه به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها صعود خواهند کرد.