باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:06:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حیدری: جواب اعتماد کادر فنی را به بهترین شکل می‌دهم

چهارشنبه 15 مهر ماه 1394 ساعت 15:07

یکی از پدیده‌های این فصل تیم مس که در بازی‌های اخیر این تیم بازی‌های بسیار خوبی را با پیراهن مس انجام داده است، حسین حیدری مدافع جوان این تیم است.


حیدری در نهایت در این فصل مزد صبر و البته تلاش و پشتکار خود در تیم مس را گرفت و از فرصتی که برای بازی در اختیار او گذاشته شد نهایت استفاده را برد و با انجام چند بازی بسیار خوب برای تیم مس خود را به خوبی در ترکیب این تیم جا انداخت و وینگو بگوویچ نیز از بازی‌های او در این فصل ابراز رضایت کرده است.


مدافع جوان تیم مس در رابطه با بازی تیم مس برابر ماشین‌سازی می‌گوید: می‌دانستیم که حریف از تیم‌های قدر ما در لیگ این فصل محسوب می‌شود و برای همین لازم بود که با دقت بیشتری برابر این تیم بازی کنیم. کادر فنی تیم ما به خوبی ماشین‌سازی را آنالیز کرده بود و با تمریناتی که پیش از این بازی انجام دادیم توانستیم برنامه‌های خود را در زمین به خوبی اجرا کنیم و در نهایت به سه امتیاز مهم این بازی دست پیدا کنیم.


حیدری افزود: بهرحال نباید فراموش کنیم که ماشین‌سازی در هشت بازی گذشته‌ی خود شکستی نداشت و پیروزی برابر این تیم اصلا کار ساده‌ای نبود که با لطف خدا و تلاش بازیکنان این اتفاق در کرمان رخ داد.


بازیکن کرمانی مس در رابطه با روند این تیم در هفته‌های پیش رو گفت: بهرشکل یک گروهی شدن بازی‌ها با حضور بیست تیم شرایط مسابقات را بسیار سخت و نفس‌گیر می‌کند اما خوشبختانه ما تیم بسیار خوب با بازیکنان عالی داریم که هفته به هفته آماده‌تر هم می‌شویم و هدف ما قطعا قهرمانی و صعود به لیگ برتر است که برای این راه تمامی بازیکنان مس تلاش خود را انجام خواهند داد.


حیدری که در بازی‌های گذشته‌ی مس فیکس این تیم شد در این باره می‌گوید: از همه‌ی کسانی که به من کمک کردند و با دعاهای خیر خودشان همراه من بودند تشکر می‌کنم و سعی می‌کنم با بهترین بازی‌ها محبت آن‌ها را جبران کنم. بهرشکل من منتظر فرصت بودم تا جواب اعتماد کادر فنی تیم را به بهترین شکل بدهم و هر بازی که این فرصت در اختیارم قرار گیرد، بهترین بازی را انجام خواهم داد. من از تمامی بازیکنان بزرگ الگو می‌گیریم و سعی می‌کنم در تمام دوران بازی خود، درس یادبگیرم و به بهترین شکل آن را در زمین پس بدهم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=90