باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:28:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امجد مسعودزاده رسما به عنوان مدیر عامل باشگاه مس معرفی شد

یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 09:59

با تصمیم هیات مدیره‌ی باشگاه صنعت مس کرمان، آقای امجد مسعودزاده رسما به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان معرفی گردید.

آقای مسعودزاده که چندی پیش به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره‌ی این باشگاه انتخاب و پس از آن به صورت موقت سرپرستی باشگاه مس کرمان را پس از استعفای آقای حمید موسوی از مدیر عاملی این باشگاه عهده دار شده بود، در جلسه‌ی هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان رسما به عنوان مدیر عامل قطعی و جدید این باشگاه برگزیده شد.

بر این اساس یکی از اعضای صندوق بازنشستگی شرکت مس جای آقای مسعودزاده در هیات مدیره‌ی سه نفره‌ی باشگاه مس را خواهد گرفت تا وی به عنوان مدیر عامل این باشگاه کار خود را از امروز آغاز نماید.

سید امجد مسعودزاده متولد هفتم فروردین 1338 یکی از افراد باسابقه و شناخته شده در فوتبال کرمان و باشگاه مس می‌باشد که حضور فعال او در فوتبال کرمان و باشگاه مس در سال‌های گذشته کاملا مشهود بوده است.

مسعودزاده که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می‌باشد، از خانواده‌ی آموزش و پرورش و از فرهنگیان استان کرمان می‌باشد که از سال 58 در استخدام آموزش و پرورش کرمان قرار داشت و در سال 86 به افتخار بازنشستگی دست یافت.

وی که متولد شهرستان زرند در استان کرمان می‌باشد در مدارس مختلف این شهرستان و شهرستان کرمان سابقه‌ی تدریس و مدیریت داشته است.

آقای مسعودزاده یکی از فوتبالیست‌های قدیمی استان کرمان نیز محسوب می‌شود و به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب استان کرمان،در مسابقات کشوری فوتبال نیز شرکت کرده بود.

او که سابقه‌ی تدریس در دانشکده‌های چمران و معدن کرمان نیز برعهده داشته است، دارای درجه‌ی داوری ملی در کشور می‌باشد و مدرس داوری فدراسیون فوتبال ایران نیز بوده است.

مدیر عامل جدید باشگاه مس کرمان در رزومه خود دو بار موفق به کسب عنوان مدیر نمونه‌ی کشوری در سطح آموزش و پرورش شده است.

اما سوابق مدیریتی وی در ورزش به این شرح می‌باشد: عضو هیات فوتبال زرند، رئیس کمیته‌ی داوران زرند، عضو هیات فوتبال استان کرمان، دبیر کمیته‌ی داوران استان، رئیس کمیته‌ی داوران استان، مسئول تربیت بدنی آموزشگاه‌های زرند، رئیس اداره‌ی تربیت بدنی زرند، رئیس انجمن فوتبال آموزشگاه‌های استان کرمان، مدیر فنی باشگاه ذغال‌سنگ کرمان، عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری کرمان، سرپرست تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و مس نوین در باشگاه صنعت مس کرمان، مسئول مسابقات باشگاه مس در چارت سازمانی AFC، مسئول تشریفات مسابقات باشگاه صنعت مس کرمان در لیگ قهرمانان آسیا، عضو کمیته‌ی فنی باشگاه صنعت مس، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه صنعت مس، معاون فنی و ورزشی باشگاه صنعت مس، مشاور مدیر عامل باشگاه صنعت مس.

در زمان وی آموزشگاه‌های زرند عنوان رتبه برتر مسابقات استان را کسب نمودند. کسب رتبه‌ی برتر عملکردی در تربیت بدنی زرند نیز در زمان ایشان محقق شد. تیم فوتبال جوانان مس در زمان سرپرستی وی موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد. و آکادمی فوتبال باشگاه صنعت مس در زمان تصدی وی عنوان برترین آکادمی در بین باشگاه‌های لیگ برتر را از سوی فدراسیون دریافت نمود.

همچنین در زمان تصدی آقای مسعودزاده، باشگاه مس یکی از 5 باشگاه کشور بود که موفق به اخذ مجوز رسمی آکادمی فوتبال در کشور شد.

راه‌اندازی آکادمی دروازه‌بانی فوتبال در باشگاه مس نیز از دیگر فعالیت‌های وی در این باشگاه به شمار می‌رود و تیم‌های پایه باشگاه مس در زمان حضور وی چه در شهرستان کرمان و چه در شهرستان‌های دیگر استان، از نظر تعداد افزایش چشمگیری داشته‌اند. راه اندازی مدرسه فوتبال فصلی و دائمی باشگاه مس از دیگر دست‌آوردهای آقای امجد مسعودزاده در باشگاه مس کرمان بوده است.

بهرشکل با حضور وی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان، برگ تازه‌ای در دفتر این باشگاه ورق خواهد خورد که همگان امیدوارند این برگ با زیباترین خط و خوش‌ترین پایان ثبت گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=852