باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:35:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

محمودی‌نیا: شرکت مس با تمام توان از ورزش حمایت می‌کند

شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 11:04

محمود محمودی‌نیا از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه صنعت مس کرمان و مدیر کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز در مراسم معارفه آقای مسعودزاده به عنوان سرپرست باشگاه مس شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه هیات مدیره‌ی جدید باشگاه مس از هفته‌ی گذشته با تکمیل نفرات خود رسما آغاز به کار کرده است گفت: درست به محض شکل گیری این هیات، از همان ساعات اولیه به صورت جدی کار را آغاز کردیم و بر این نکته کاملا واقف هستیم که هر ساعته این روزها تا چه حد برای باشگاه و تیم فوتبال مس مهم است.

محمودی‌نیا افزود: از همان ساعات ابتدایی بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال و مدیر عامل باشگاه را به طور جدی دنبال کردیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که آقای مسعودزاده که از نیروهای صادق و قدیمی باشگاه مس است به صورت موقت کار سرپرستی باشگاه را برعهده بگیرد تا امورات مرتبط به کارهای باشگاه تا زمان انتخاب مدیر عامل قطعی باشگاه انجام شود.

وی با بیان اینکه گزینه‌های سرمربی مس مشخص هستند افزود: در حال بالا و پائین کردن این گزینه‌ها هستیم و با وجود اینکه به اهمیت زمان کاملا واقفیم اما نمی‌خواهیم انتخاب شتاب‌زده‌ای داشته باشیم ولی مطمئن باشید در زمانی که از رقیبان خود عقب نیافتیم تمامی تصمیمات مهم برای تیم فوتبال مس اتخاذ خواهد شد.

این عضور هیات مدیره‌ی باشگاه مس به شایعات مرتبط با این باشگاه اشاره کرد و گفت: بهرشکل زمانی که تیم فوتبال مس به لیگ برتر صعود نکند حرف و حدیث‌ها در رابطه با باشگاه مس نیز زیاد می‌شود و اگر ما بتوانیم به هدف اصلی باشگاه که صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر است برسیم این حرف‌ها دیگر مطرح نخواهد شد.

وی افزود: ما که در بطن ماجرا و جلسات مختلف هستیم به خوبی می‌دانیم که این شایعات درست نیست و هیچ بحثی مبنی بر انحلال و یا ادغام دو باشگاه مس کرمان و رفسنجان وجود ندارد. ضمن اینکه این بحث که شرکت مس دوست ندارد تیم فوتبال مس به لیگ برتر نرود از اساس غلط است.

محمودی‌نیا با اشاره به هزینه‌ها و حمایت خوبی که شرکت مس از بحث ورزش می‌کند افزود: همین فصل گذشته شرکت مس با تمام وجود از باشگاه مس و تیم فوتبال آن حمایت کرد و از معدود باشگاه‌هایی بود که هیچ مشکل مالی نداشت و همین حمایت نشان می‌دهد که شرکت مس تا چه اندازه دغدغه صعود تیم فوتبال را به لیگ برتر داشته است و تمامی امکانات در تمامی مقاطع فصل قبل را برای تیم فوتبال فراهم کرد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که شرکت مس چند سال است که دیگر به طور مستقیم در تصمیمات باشگاه مس دخالتی ندارد و در زمینه فنی خوشبختانه همه تصمیمات در خوده کرمان اتخاذ می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کرمان با بیان اینکه هیچ مربی و هیچ مدیر عاملی نمی‌تواند به تنهایی شق‌القمر کند افزود: تا زمانی که در کرمان به اتحاد واقعی برای موفقیت نرسیم، مقصد برای ما دور است از همین رو هر زمان به اتحاد واقعی رسیدیم می‌توانیم انتظار رخ دادن اتفاقات خوب را داشته باشیم که در این زمینه قطعا کارکنان باشگاه مس کرمان به عنوان هسته‌ی اصلی باشگاه وظیفه‌ی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و من امیدوارم این مجموعه در کنار آقای مسعود‌زاده همه‌ی شرایط را برای موفقیت فراهم کنند.

وی با تشکر از زحمات آقای موسوی برای باشگاه مس کرمان گفت: امیدوارم شرایط مدیریتی در باشگاه مس کرمان سرانجام به جایی برسدکه مدیران ما حداقل چهار سال به کار خود در این بخش ادامه دهند و حیف است شرایط به سمتی برود که ما به راحتی مدیرانی از دست آقای موسوی را به همین راحتی از مدیریت باشگاه جدا شده ببینیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=828