باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 5 آبان ماه 1403 ساعت 11:59:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فجرسپاسی 0-0 مس کرمان/ یک امتیاز از بازی سخت بیرون از خانه

پنج‌شنبه 3 آبان ماه 1403 ساعت 12:19

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که همچنان با کارهای خوب دفاعی خود، روند عالی حفظ دروازه را در بازی سخت بیرون از خانه خود برابر فجر سپاسی در شیراز ادامه داد، با تساوی بدون گل یک امتیاز از این بازی گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته هشتم رقابت های لیگ یک و در ورزشگاه حافظیه شیراز، تیم مس کرمان با ترگیب رسول حسینی، مجید بهروزی، علی تهامی، فرزاد جعفری، ابراهیم رضازاده، عارف زینلی، رسول منوچهری، صالح محمدی، وحید نامداری، سعید خردمند و عباس زراعتکار به میدان رفت.

بازی در حالی در هوای بارانی شهر شیراز پایاپای در زمین مسابقه دنبال می شد که موقعیت های خطرناک مس کرمان در شروع بازی به مراتب بیشتر از میزبان بود اما در چند صحنه دروازه بان حریف به خوبی حملات مس را مهار کرد تا در مقابل دفاع خوب بازیکنان مس به همراه اعتماد به نفس بالای دروازه بان این تیم در نهایت در نیمه اول بازی را با تساوی بدون گل به پایان برساند.

در نیمه دوم علیرضا رحمتی و ابولفضل نظری به جای زراعتکار و منوچهری برای مس به زمین آمدند و تیم مس در این نیمه هم اشتیاق خود را به گلزنی با ثبت چند حمله نشان داد.

در حالی که در نیمه دوم تیم سپاسی به شدت از سوی هوادارانش برای زدن گل تحت فشار قرار داشت اما بازیکنان مس کرمان با ارائه یک بازی منطقی اجازه ندادند که حریف موقعیت گل زیادی روی دروازه مس کرمان ایجاد کند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا مس کرمان از این بازی سخت خارج از خانه خود برابر سپاسی درشیراز با یک امتیاز زمین را ترک کند.

در اواخر بازی میلاد غریبی و امیر حسین کریمی به جای نامداری و خردمند برای مس به زمین آمدند.

مس کرمان که با این تساوی هشت امتیازی شد، بازی هفته آینده خود را روز سه شنبه هشت آبان در کرمان برابر تیم نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79632