باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 1 آبان ماه 1403 ساعت 06:53:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس و سپاسی در تقابل سی و یکم سال های اخیر

دوشنبه 30 مهر ماه 1403 ساعت 09:50

تیم های ریشه دار مس کرمان و فجر سپاسی شیراز سی و یکمین تقابل سال های اخیر خود را عصر روز چهارشنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ یک انجام خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در سی بازی گذشته دو تیم از سال 1385 ده پیروزی برای مس کرمان ثبت شده است و یازده بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته و 9 مسابقه را نیز تیم فجر به سود خود پایان داده است.

نکته جالب تقابل های دو تیم، نتایج بسیار خوب مس کرمان در گذشته و در شیراز برابر تیم سپاسی بوده است به نحوی که از 15 مسابقه ای که مس کرمان در شیراز برابر سپاسی انجام داده است به 6 پیروزی دست یافته است و 7 بار نیز مس در شیراز سپاسی را با نتیجه مساوی متوقف کرده است و 2 بار نیز با شکست شیراز را ترک کرده است.

تیم سپاسی با هدایت پیروز قربانی در رقابت های لیگ یک این فصل و تا هفته هفتم رقابت ها 4 پیروزی، 1 تساوی و 2 شکست در کارنامه دارد تا با 13 امتیاز در رده هفتم جدول باشد.

سپاسی در بازی های قبل خود 5 بار به گل رسیده است که 2 شوت از راه دور، 1 پاس عرضی و 1 ارسال و 1 پنالتی راه های رسیدن این تیم به گل بوده است.

این تیم در هفته های قبل 4 بار نیز گل دریافت کرده است که دو پاس عرضی، 1 شوت و 1 ارسال منجر به باز شدن دروازه این تیم شده است.

یوسف کی شمس با 3 گل زده بهترین گلزن این تیم می باشد و امید افشون و سعید زارع نیز دیگر گلزنان این تیم می باشند.

از دیگر بازیکنان تیم فجر می توان به علی غلام زاده،امیر محمد منصف، محمد آژِیر، علی نبی زاده، ساسان جعفری کیا، میثم مرادی، سینا شاه عباسی، حسین مالکی و امیر طاهر اشاره کرد.

سپاسی تا پیش از میزبانی از مس در سه بازی خانگی در این فصل به میدان رفته است که حاصل آن دو پیروزی و یک شکست بوده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79626