باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 27 مهر ماه 1403 ساعت 08:49:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیروزی نونهالان مس کرمان در المسینو

پنج‌شنبه 26 مهر ماه 1403 ساعت 18:45

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان رقابت های این فصل خود را در لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر برابر تیم نونهالان مس رفسنجان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در زمین شهدای مس کرمان برگزار شد، سجاد شمسی سرمربی تیم نونهالان مس کرمان تیم خود را با ترکیب یاسر غلام زاده، علی صالحی، عرفان رضایی، ارشیا کیانی، رضا گلستانی، یوسف زعیم باشی، کارن اسماعیل زاده، حسام اسکندری و محمد حسین رحمت آبادی به میدان فرستاد.

در همان نیمه اول و در دقیقه 30 بازی بود که رحمت آبادی برروی یک توپ برگشتی به زیبایی هرچه تمام تر تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا با همین یک گل پیروزی شیرین سه امتیازی در المسینو نونهالان برای مس کرمان ثبت شود.

نونهالان مس کرمان بازی هفته دوم خود را روز سوم آبان ماه در هرمزگان برابر تیم فولاد برگزار خواهند کرد.

همچنین در همین روز تیم امید مس کرمان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر رده سنی خود در انزلی به مصاف ملوان رفت که با یک گل شکست خورد و در هفته اول رقابت های لیگ برتر زیر 18 سال کشور نیز تیم مس در اصفهان میهمان سپاهان بود که این بازی با پیروزی 3بر1 میزبان به پایان رسید.

تیم امید مس کرمان در هفته سوم رقابت های خود روز دوشنبه هفتم آبان ماه در کرمان میزبان تیم عقاب مهر تبریز است و تیم زیر 18 سال مس کرمان نیز بازی بعد خود را روز چهارشنبه دوم آبان ماه در کرمان برابر پرسپولیس جنوب برگزار می نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79622