باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 27 مهر ماه 1403 ساعت 08:50:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بادی که از سوی باشگاه مس کرمان بر پرچم فوتبال استان می وزد

پنج‌شنبه 26 مهر ماه 1403 ساعت 12:30

بازی مس کرمان برابر مس شهربابک در هفته هفتم رقابت های لیگ یک فوتبال کشور، یک اتفاق بسیار جذاب در دل خود برای فوتبال استان داشت و آن جایی بود که رسول منوچهری بازیکن آکادمی های باشگاه مس کرمان در ترکیب ثابت این تیم درخشید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ منوچهری که در بازی های این فصل در چند دیدار به صورت تعویضی به زمین آمد و درخشش خوبی داشت، در بازی برابر مس شهربابک از ابتدا در ترکیب تیم مس کرمان قرار گرفت و 90 دقیقه با بازی عالی خود در زمین حضور داشت.

این بازیکن که از محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان می باشد و در رده سنی جوانان برای این تیم به میدان می رود، در طول نود دقیقه بارها با حرکات عالی خود، هواداران مس را به وجد آورد و نشان داد اگر مسیر زندگی حرفه ای خود در فوتبال را طی کند، به زود باشگاه مس کرمان همانند همه سال های اخیر، ستاره جدیدی از فوتبال استان به کشور معرفی می کند تا همچنان در این زمینه باد از سمت باشگاه مس کرمان بر پرچم فوتبال استان بوزد.

در بازی برابر مس شهربابک تیم فوتبال مس کرمان علاوه بر رسول منوچهری، نفراتی مثل عارف زینلی، علی تهامی و صالح محمدی را نیز که همگی از بازیکنان و محصولات آکادمی این باشگاه بودند را در ترکیب خود داشت که نشان می دهد گوهر معدن مس کرمان برای فوتبال استان همیشه درخشان خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79621