باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 27 مهر ماه 1403 ساعت 09:51:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

درخشش فوق العاده تکواندوکار کرمانی تیم مس در لیگ برتر

جمعه 20 مهر ماه 1403 ساعت 12:57

محمدصالح حسین زاده تکواندوکار کرمانی تیم مس کرمان در رقابت های لیگ برتر کشور با خلق یک شگفتی بزرگ به فینال ورزن خود رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حسین زاده که از آکادمی تکواندو مس در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور شرکت کرده بود در نهایت به مدال نقره وزن منفی 54 کبلو رسید.

در وزن 54- کیلوگرم که 22 تکواندوکار حضور داشتند  یاسین ولی زاده از شهرداری ورامین و محمد صالح حسین زاده از مس کرمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند که در نهایت این ولی زاده بوده که نخستین طلا را برای شهرداری ورامین کسب کرد. حسین زاده نقره گرفت و دو مدال برنز این وزن هم به دانیال تاجرزاده از زاگرس جنوبی و سامان ضیایی دیگر تکواندوکار زاگرس جنوبی تعلق گرفت.

مسابقات لیگ برتر تکواندو تحت عنوان«جام خلیج فارس» به روش گرندپری پنج شنبه 19 مهرماه با برگزاری رقابت تکواندوکاران حاضر در اوزان فرد آغاز شد. در این دوره از مسابقات 41 بازیکن آزاد و 9 تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان، باشگاه دمنده، شرکت پالایش نفت آبادان، پاس، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، بارمان ابزار یراق توسن، نفت مناطق مرکزی-باشگاه زاگرس جنوبی و هولدینگ بناساز فرمانیه برگزار حضور دارند.

شایان ذکر است رقابت های اوزان زوج روز جمعه 20 مهرماه در خانه تکواندو آغاز می شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79598