باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 27 مهر ماه 1403 ساعت 13:55:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برنامه ریزی باشگاه صنعت مس برای ادامه راه اندازی آکادمی دختران و پسران در رشته های دیگر

یکشنبه 1 مهر ماه 1403 ساعت 10:17

بر اساس سیاست گذاری کلان باشگاه صنعت مس کرمان در این سال در جهت پرورش ورزشکاران دختر و پسر کرمانی در رشته های مختلف برای سال های پیش رو، برنامه ریزی این باشگاه برای راه اندازی آکادمی های خود ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، طی هفته های گذشته این آکادمی ها در رشته های مختلف در باشگاه صنعت مس کرمان با حضور ورزشکاران صاحب نام و مدال آور استان در مسابقات جهانی و المپیک در سال های گذشته به عنوان مدیر و همچنین استفاده از دانش گرانقدر اساتید مطرح ورزش استان در راستای استفاده از تجربیات ارزشمند آنان، در دستور کار قرار گرفت که این روند ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی این آکادمی ها در باشگاه صنعت مس کرمان برقراری یک عدالت ورزشی میان ورزش دختران و پسران و فراهم کردن زمینه استفاده از پتانسیل های تمرینی برای این عزیزان و تمرکز برروی کشف و پرورش ورزشکاران دختر و پسر استان کرمان می باشد و برنامه ریزی برای کسب تجربه از سوی آن ها با شرکت در مسابقات مهم کشوری می باشد تا در سال های پیش رو این ورزشکاران زمینه ای عالی برای درخشش در بالاترین سطح ورزش کشور داشته باشند.

از همین رو این آکادمی ها با تزریق استعدادهای شاخص از ورزشکاران دختر و پسر به تیم های این فصل و فصول آینده باشگاه صنعت مس کرمان، راهی نو پیش روی فعالیت های این تیم ها فارغ از هر نتیجه ای در جدول رقابت های خود باز خواهند کرد.

مطابق برنامه ریزی و سیاست گذاری های انجام شده، راه اندازی این آکادمی ها در باشگاه صنعت مس کرمان که از هفته های گذشته در برخی رشته های ورزشی آغاز شده بود، برای دیگر رشته ها نیز ادامه خواهد یافت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79553