باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 30 شهریور ماه 1403 ساعت 01:08:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیر فنی تیم مس کرمان: اشتباهات این بازی را نباید در هفته های آتی تکرار کنیم

چهارشنبه 28 شهریور ماه 1403 ساعت 10:06

داوود مهابادی مدیرفنی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر نفت آبادان که با شکست مس خاتمه یافت تاکید کرد که اشتباهات رخ داده از سوی تیم مس در این بازی نباید در هفته های آتی تکرار شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ داوود مهابادی در رابطه با این بازی گفت: اصلا بازی خوبی نکردیم و در مقابل تیم نفت با استفاده از موقعیت های خود مستحق پیروزی بود. علت شکست ما در این بازی اشتباهات بسیار ساده و مهلکی بود که مرتکیب شدیم و به واسطه آن نیز تنبیه شدیم.

وی افزود: عدم تمرکز بازیکنان ما به خصوص در کارهای دفاعی باعث شد که بعد از دریافت گل اول، در شروع نیمه دوم و در حالی که برای جبران این گل برنامه ریزی کرده بودیم، در عرض سه دقیقه دو گل دریافت کنیم و انگیزه های خود را برای برگشت به بازی به طور کلی از دست بدهیم و از همین رو هیچ یک از برنامه های ما در زمین عملا پیاده نشود.

مدیرفنی تیم مس کرمان با بیان اینکه این اشتباهات نباید در بازی های آینده از سوی تیم مس کرمان تکرار شود گفت: ضمن عذرخواهی از هوادارنمان به آن ها قول می دهیم که این نتیجه را در بازی های بعد جبران کنیم.

مهابادی در رابطه با شرایط کلی تیم مس کرمان در این فصل گفت: همه از این موضوع مطلع هستند که ما قبل از شروع فصل زمان زیادی برای تمرینات و جذب نفرات در اختیار نداشتیم و این موضوعی است که بهرشکل در جریان مسابقات برروی تیم ما اثرگذار خواهد بود. ما باید برای اینکه تیم بهتری شویم صبر کنیم و بر این نکته هم واقف هستیم که تا هفته هفتم و هشتم نمی توان در رابطه با توان تیم ها اظهارنظر قطعی کرد. بهرشکل تیم ما نیز در برخی از پست ها دچار مشکلاتی است که باید در طول بازی ها آن ها را رفع کنیم.

وی در پایان در رابطه با داوری بازی نیز گفت: هفته گذشته دو صحنه پنالتی مشکوک برای ما اعلام نشد و در این بازی نیز چند صحنه مشکوک رخ داد که باید فیلم آن ها را ببینیم هرچند داوری در نتیجه بازی امشب تاثیری نداشت اما بهرشکل امیدواریم داوران جوان ما در طول بازی های لیگ یک این فصل به نحوی قضاوت کنند که هیچ تیمی متضرر نشود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79545