باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 29 شهریور ماه 1403 ساعت 19:43:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حریفان نونهالان و نوجوانان مس کرمان در رقابت های این فصل مشخص شدند

دوشنبه 26 شهریور ماه 1403 ساعت 09:52

با انجام قرعه کشی رقابت های قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان، حریفان تیم مس کرمان نیز در این رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در رقابت های نونهالان این فصل کشور در 4 گروه بصورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد که از هر گروه 3 تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

در مرحله دوم مسابقات در 4 گروه 3 تیمی بصورت متمرکز برگزار خواهند شد و از هر گروه 1 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. مسابقات مرحله نهایی بصورت متمرکز در 1 گروه 4 تیمی برگزار خواهند شد.

و در نهایت اینکه از هر گروه 1 تیم جمعاً 4 تیم به مسابقات مناطق کشور سقوط خواهند کرد.

تیم نونهالان مس کرمان پس از انجام این قرعه کشی در گروه یک رقابت ها با تیم های مس رفسنجان،فولاد هرمزگان،نوین فولاد یزد،چادرملو اردکان،ذوب آهن اصفهان،سپاهان اصفهان و پاس شیراز هم گروه شده است.

اما قرعه کشی رقابت های این فصل در رده سنی نوجوانان نیز برگزار شد که این مسابقات در 4 گروه بصورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه 3 تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

در مرحله دوم مسابقات در 4 گروه 3 تیمی(رفت و برگشت) بصورت متمرکز برگزار خواهند شد و از هر گروه 1 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد. مسابقات مرحله نهایی بصورت متمرکز در 1 گروه 4 تیمی برگزار خواهند شد.

نوجوانان مس کرمان نیز در گروه دوم این رقابت ها با تیم های گل گهر سیرجان،فولاد هرمزگان، نوین فولاد یزد، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان ، پارسا مهر اتحاد فارس هم گروه شده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79539