باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 29 شهریور ماه 1403 ساعت 19:23:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سیزدهمین مصاف مس و نفت آبادان در سال های اخیر

یکشنبه 25 شهریور ماه 1403 ساعت 10:45

دو تیم ریشه دار مس کرمان و نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ یک این فصل کشور، سیزدهمین مصاف سال های اخیر خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در دوازده بازی گذشته دو تیم نفت آبادان 6 برد و مس کرمان 4 پیروزی را کسب کرده و دو مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

اولین رویارویی دو تیم در بازی های لیگ برتر به فصل 86-87 برمی گردد که در بازی رفت مس کرمان موفق شد در آبادان با دو گل زالترون نفت را شکست دهد و تیم نفت نیز در بازی برگشت با یک گل مس را در کرمان شکست داد.

دو تیم بازی بعد خود در لیگ برتر را در فصل 90-91 برگزار کردند که در بازی رفت نفت در آبادان با یک گل از سد مس گذشت و بازی برگشت دو تیم در کرمان به تساوی دو بر دو رسید که آرارات آرکلیان و احمد حسن زاده گلزنان مس کرمان در این بازی بودند.

در فصل 91-92 بازی دو تیم در آبادان به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت مس موفق شد با تک گل احمد حسن زاده نفت را در کرمان شکست دهد.

در فصل 92-93 نفت در دو بازی رفت و برگشت موفق شد در بازی های لیگ برتر آن فصل مس را شکست دهد.

اما بازی های دو تیم در لیگ یک نیز ادامه داشت و در لیگ دسته اول فصل 94-95 مس در آبادان با نتیجه 2بر1 نفت را شکست داد که مصطفی شجاعی و مدافع حریف برای مس گلزنی کردند و در کرمان نفت با همین نتیجه مس را شکست داد که کیوان امرایی زننده تک گل مس بود.

دو تیم در بازی های لیگ برتر دو فصل قبل نیز دو بازی برابر هم برگزار کردند که در بازی رفت تیم مس با دو گل امین کاظمیان و صالح محمدی به پیروزی رسید و در بازی برگشت که با اشتباهات فاجعه بار داوری بر علیه مس کرمان و در یک بازی که حکم مرگ و زندگی داشت همراه شد، مس با نتیجه 2بر1 شکست خورد که نصیری تک گل مس را در این بازی به ثمر رساند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79537