باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 27 مهر ماه 1403 ساعت 08:46:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بقای دلچسب مس نوین با گل دقیقه 98

شنبه 30 تیر ماه 1403 ساعت 23:08

تیم فوتبال مس نوین در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق شد با گل دقیقه 98 حسین حسینی بازی سرنوشت ساز خود در یاسوج و برابر تیم تام را با تساوی یک بر یک به پایان برساند و با این نتیجه در جدول مرحله دوم رقابت های لیگ سه باقی بماند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس نوین در یک بازی که حکم مرگ و زندگی برای دو تیم مس نوین و تام یاسوج داشت، در زمین حریف به میدان رفت. شکست در این بازی می توانست به سقوط تیم مس نوین منجر شود اما با توجه به پیروزی تیم مس نوین در بازی رفت برابر تیم یاسوجی، در صورت کسب مساوی و با توجه به نتیجه بهتر در بازی های رودرو، تیم مس نوین می توانست بالاتر از میزبان در جدول رده بندی قرار بگیرد.

در این شرایط فوق العاده حساس، شاگردان آقای باقرپور در تیم مس نوین که از ناحیه تصمیمات داور در این بازی نیز تحت فشار بودند، در دقیقه 40 با اعلام یک ضربه پنالتی به سود میزبان، از حریف خود با یک گل عقب افتادند.

در حالی که بازی به دقیقه 98 خود رسیده بود و تلاش های تیم مس نوین برای رسیدن به گل مساوی و بقا به ثمر نمی نشست، اما در نهایت در دقیقه 98 بازی و به شکلی معجزه آسا مس نوین با ضربه حسینی به گل تساوی خود در این بازی دست یافت تا نتیجه یک بر یک شود.

این نتیجه مس نوین را در جدول رقابت ها 27 امتیازی کرد و این تیم را در رتبه امن هشتم جدول قرار داد تا مس نوین در جدول بازی های دور دوم فصل آینده لیگ سه حضور داشته باشد.

در صورت سقوط، تیم مس نوین فصل آینده می بایست رقابت های خود را از مرحله به شدت دشوار دور اول رقابت های لیگ سه آغاز کند که شر این اتفاق از مس نوین دور ماند.

تیم مس نوین در حالی هم امتیاز با تیم بالای سر خود یعنی کشاورز جنوب در رده هشتم قرار گرفت که به دلیل نتایج بهتر تیم کشاورز برابر مس نوین، یک رده بالاتر از مس در جدول ایستاد تا بدین ترتیب بازی های این فصل مس نوین در رقابت های لیگ سه با یک بقای دلچسب به پایان برسد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79409