باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 27 مهر ماه 1403 ساعت 07:49:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور مدیرعامل باشگاه مس کرمان در تمرینات مس نوین و تصمیم جدید برای کادر فنی تیم

یکشنبه 3 تیر ماه 1403 ساعت 09:23

آقای محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان در آخرین تمرین تیم مس نوین پیش از بازی با ملوان مکران سیرجان در رقابت های لیگ سه حاضر شد و با عوامل این تیم دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این دیدار که جمعی از مقامات باشگاه مس کرمان از جمله آقای سیف الدینی از اعضای هیات مدیره باشگاه نیز حضور داشتند، اعلام شد ضمن قبول درخواست  استعفای آقای حمید حسینخانی   مسولیت فنی تیم برعهده آقای باقرپور  قرار گرفت.

آقای کافی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای حسین خانی و همچنین آقای نامجو سرمربیان پیشین تیم، با بیان اهمیت تیم فوتبال مس نوین برای باشگاه مس کرمان، بر توجه هرچه بیشتر بر کار این تیم در هفته های پیش رو لیگ سه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود که در هفته های جاری، روال نتایج این تیم به سطح مطلوب خود بازگردد.

گفتنی است تیم فوتبال مس نوین در این فصل از رقابت ها کار خود را با هدایت رسول نامجو آغاز کرد که به دلیل مشغله ایشان در مجتمع مس سرچشمه و حضور در دوره های آموزشی مجبور به استعفا از این سمت شد تا پس از وی حمید حسین خانی هدایت این تیم را برعهده بگیرد که با وجود تلاش و زحمات ایشان، با توجه به استعفای وی مقرر شد تغییراتی در کادر فنی تیم ایجاد گردد.

تیم فوتبال مس نوین که در نیم فصل رقابت های لیگ سه، هفت بازیکن خود را با نظر کادرفنی تغییر داده بود، با انجام آخرین تمرین خود در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، آماده بازی روز یکشنبه خود در سیرجان برابر ملوان مکران شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79360