باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:36:55
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه مس برای مشاوره در امور قراردادی و داوری

شنبه 8 خرداد ماه 1395 ساعت 10:37

باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان درصدد است در فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ یک کشور، از حضور مشاوران و کارشناسان قوی در امور مختلف بهره بگیرد.

از همین رو هوشنگ نصیرزاده ار کارشناسان برجسته‌ی امر داوری  در فوتبال کشور و از اعضای تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با حضور در کرمان و باشگاه صنعت مس کرمان، با مدیران این باشگاه به صحبت و تبادل نظر پرداخت.

آقای نصیرزاده در این نشست پیشنهادات بسیار خوبی در زمینه تدوین و تنظیم قراردادهای ورزشکاران باشگاه مس و همچنین اصلاحاتی در آئین نامه‌ی انضباطی باشگاه مس ارایه کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد آقای نصیرزاده در زمینه آموزش امور داوری فوتبال و بحث‌های نوین در این زمینه، به ورزشکاران و مربیان باشگاه مس مشاوره‌های لازم را ارایه نماید.

آقای موسوی مدیر عامل باشگاه مس از تداوم حضور کارشناسان خبره در باشگاه مس برای انجام امور مشاوره‌ای خبر داد و گفت سعی مدیریت باشگاه مس بر این است که از بهترین نظرات حداکثر استفاده انجام گردد.

آقای نصیرزاده در ادامه‌ی حضور خود در کرمان از مجموعه‌ی ورزشی در حال ساخت باشگاه مس دیدن کرد و این مجموعه را یکی از مجهزترین و بهترین مجموعه‌های ورزشی و فوتبال در سطح خاورمیانه ارزیابی نمود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=791