باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 6 مرداد ماه 1403 ساعت 03:32:28
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نهمین مصاف جوخه نارنجی برابر خوشه طلایی

سه‌شنبه 1 اسفند ماه 1402 ساعت 12:20

تیم های فوتبال مس کرمان و خوشه طلایی ساوه از ساعت 14 و 45 دقیقه عصر روز چهارشنبه نهمین مصاف رسمی خود را در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ یک برابر هم برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این دو تیم تا پیش از مسابقه روز چهارشنبه در هشت مسابقه لیگ یک و جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که سهم مس کرمان سه پیروزی و سهم خوشه طلایی دو برد بوده است و سه مسابقه دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

در لیگ یک فصل 98-99 دو تیم در بازی رفت در کرمان به تساوی بدون گل رسیدند و در بازی برگشت مس با تک گل قنبری در ساوه به پیروزی رسید.

در بازی های دسته اول فصل 99-1400 بازی رفت دو تیم در ساوه به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت تیم خوشه طلایی با سه گل در کرمان مس را شکست داد.

در فصل 1400-1401 دو تیم سه بازی برابر یکدیگر بازی کردند که در بازی های لیگ یک و در دور رفت بازی دو تیم در ساوه به تساوی یک بر یک رسید که مهیار زحمتکش زننده تک گل مس کرمان بود و در بازی برگشت در کرمان مس با نتیجه 4بر0 پیروز شد که پورصفشکن، جهانکهن، عسگری و آوخ گلزنان مس کرمان بودند.

در آن فصل دو تیم یک بازی جام حذفی را نیز در کرمان برگزار کردند که بازی دو تیم در 120 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که پورقنبری زننده گل مس بود و در ضربات پنالتی تیم مس موفق شد با نتیجه 6بر5 به برتری دست یابد.

آخرین مصاف دو تیم نیز به بازی رفت این فصل آن ها در آستارا برمی گردد که تیم خوشه طلایی 2بر1 پیروز این بازی شد و مهران امیری تک گل مس را در این مسابقه به ثمر رساند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=79024