باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:08:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دیدار مدیرعامل باشگاه مس کرمان با فرمانده محترم انتظامی استان

دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 ساعت 23:45

دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان با سردار فرشید فرمانده محترم انتظامی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دیدار که آقای صادق نژاد معاون فنی باشگاه و آقای امیرخسروی مشاور رسانه ای مدیرعامل باشگاه، دکتر قرایی را همراهی می کردند، فرمانده انتظامی استان از تلاش های مدیریت و تمامی اعضای باشگاه مس کرمان به واسطه فعالیت های آنان قدردانی و تشکر نمود.

سردار فرشید در این دیدار با بیان اهمیت تلاش های نهادهایی همچون باشگاه مس کرمان در پرورش و تربیت جوانان و استفاده بهینه از شور و نشاط اجتماعی، برای مدیریت و تمامی تیم های باشگاه مس کرمان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

دکتر قرایی نیز در این نشست با تشکر از حمایت و همراهی همه جانبه نیروی انتظامی از تلاش های بی شائبه زحمتکشان این نیرو در برگزاری رقابت های باشگاه مس کرمان تشکر و قدردانی کرد و آرزوی توفیق و سلامت برای همه سبزپوشان پاسدار امنیت در سراسر کشور نمود.

در این نشست بحث های مختلف در رابطه با همکاری بیشتر دو نهاد مطرح گردید و در پایان به رسم یادبود یک پیراهن باشگاه مس کرمان تقدیم سردار فرشید گردید.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78430