باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:32:17
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین امیدوار به بهترین اقبال در فرصت های آخر

دوشنبه 28 فروردین ماه 1402 ساعت 09:40

بی رحمانه است که فوتبال به نمایش‌های جذاب و متوالی مس نوین در هفته‌های پایانی فصل، امتیازاتی که لیاقتش را دارد، اعطا نکند.

چهار هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته فوتبال کشور باقی مانده است و در حساس‌ترین مقطع، رقابت نفسگیری در بالا و پایین جدول شکل گرفته و معادلات قطعا به سود تیم‌هایی رقم خواهد خورد که با کمترین ضریب اشتباه و بیشترین تمرکز در میدان حاضر باشند.

در قسمت پایین جدول که هنوز احساس خطر برای 6 تیم حاکم است، مس نوین دوشنبه شب در دومین دیدار متوالی در خارج از خانه به مصاف آریو اسلامشهر می‌رود و نمی‌تواند طلبی جز سه امتیاز از دیدار خود در هفته بیست و سوم داشته باشد.

در نیم فصل دوم بی تردید مس نوین یکی از بهترین تیم‌های گروه ب بوده که در هر بازی چه از نظر فنی و چه با رعایت اخلاق، بارها تمجید حریفانش را به سوی خود دیده که این موارد ارزشمند در میان نتایج این تیم نباید گم شود.

کسب نتیجه و رهایی از خطرناک‌ترین جایگاه، اصلی‌ترین هدف مس نوین در طول فصل و خصوصا از ابتدای نیم فصل دوم بوده و این تیم هیچگاه از تلاش‌برای نتایج رهایی‌بخش فروگذار نبوده اما متاسفانه قضاوت‌های شبهه برانگیز داوران و بدشانسی‌های متوالی کاملا بر علیه نتیجه گیری این تیمِ لایق جریان داشته است.

با این حال آینده همچنان باقیست و تا زمانی که شانس بقا وجود داشته باشد، مس نوین با بیشترین طلب به سوی آن حرکت خواهد کرد و امیدوار است که با اقبال بیشتری روبرو باشد و بتواند پایان دراماتیک و سزاوارانه‌ای برای خود رقم بزند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78135