باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:53:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مکاتبات باشگاه مس کرمان برای رعایت کامل عدالت در بازی آبادان

شنبه 12 فروردین ماه 1402 ساعت 15:43

دیدار هفته آینده مس کرمان و صنعت نفت در آبادان یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز رقابت های لیگ برتر در هفته های رو به پایان محسوب می شود که قطعا هر دو تیم و نهادهای برگزار کننده مسابقات نیز بر حساسیت این بازی کاملا واقف می باشند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ با توجه به همین حساسیت این انتظار می رود که شرایط عادی برگزاری مسابقه و عدالت به خصوص در تصمیمات داوری در این مسابقه در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد تا نتیجه این مسابقه در شرایطی کاملا فوتبالی و در زمین مسابقه بر اساس تلاش دو تیم ثبت شود.

از همین رو مدیریت باشگاه مس کرمان مکاتبات لازم برای چینش بهترین داوری و اجرای کامل الزامات برگزاری مسابقه را در دستور کار دارد و آقای دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مکاتبات خود با نهادهای برگزاری این مسابقه بر اهمیت این موضوع در بازی روز هفدهم فروردین در آبادان تاکید خود را ابراز کردند.

قطعا تصمیمات صحیح داوری در این بازی و برگزاری مسابقه در شرایطی عادلانه و جوانمردانه روح پاک فوتبال در لیگ برتر کشور را بار دیگر تائید خواهد کرد و این موضوع در مسابقه حساس تیم های نفت آبادان و مس کرمان از سوی تمام ارکان برگزاری مسابقه مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78075