باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 18:06:02
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: دلگرم همدلی حاکم بر باشگاه هستیم

جمعه 11 فروردین ماه 1402 ساعت 12:11

مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به جو همدلی و اتحاد حاکم بر باشگاه، آن را برای رسیدن تیم مس کرمان به هدف خود در لیگ برتر این فصل کاملا دلگرم کننده توصیف کرد.

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی این تیم برابر آلومینیوم در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر گفت: چیزی که دلگرممان می کند، آن حسی است که داخل باشگاه و تیم مس وجود دارد، گفت: ما هر روز متحد، یکدل و نزدیک‌تر می‌شویم. با حمایت هایی که از سمت مدیریت باشگاه صورت می گیرد و با تلاشی که مجموعه تیم به خرج می دهد کاملا هدفمند و آگاهانه به سمت استراتژی که برای خود تعریف کرده ایم حرکت می کنیم و به دنبال کسب امتیازهای لازم برای خود هستیم.

منهاجی افزود: این بازی پر از صحنه و‌ اتفاقات و حملات هر دو تیم بود و هر دو تیم آنالیز دقیقی نسبت به هم داشتند. دقایق اول توانستیم به گل دست پیدا کنیم و یک مقدار اینجای جدول و اینجای فصل برای هر تیمی طبیعی است استرس نتیجه آزارش دهد. چندمین بازی است که حقمان بود امتیازات بیشتری کسب کنیم. از دست رفتن این موقعیت ها بخشی به استرس ما بر می گردد.
فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند یا نکند ما یک مجموعه متحد هستیم و  روز های سخت سال اول را داریم طی می کنیم. اگرچه دوست داریم گام های بلندتر برداریم اما گام هایمان مطمئن است. داریم به هدف نهایی مان نزدیک می شویم. به لحاظ فنی فکر می کنم دقایقی از بازی را از دست دادیم. خودمان دلیلش را می دانیم و با بچه هایمان صحبت کردیم. بر اساس همان تصمیماتی که سرمربی محترم گرفت و تغییراتی که اعمال کرد آن مسئله برطرف شد. 10 تا 15 دقیقه در نیمه دوم از دست دادیم و تصمیمات خوبی گرفته شد که مرتفع شد. مابقی بحث دفاع و ضد حمله بود. موقعیت هایی  ما داشتیم و گل نشد آن ها هم چند موقعیت داشتند که درخشش آقای شهداد نژاد مانع شد. تجربه من می‌گوید این یک امتیازات راضی کننده نیست و نمایش های ما شایستگی این را داشت امتیازات بیشتری بگیریم اما این یک امتیاز ها ارزشمند است کما اینکه در طول فصل شاید اگر این تک امتیاز ها را جمع کرده بودیم الان جایگاهمان مطمئن تر بود.

او در مورد قضاوت بورا  ادامه داد:او  دو بازی ملی در فیفا دی داشت و خودش را رساند ‌‌به خاطر تعهد کاری اش ممنونیم. خیلی مسیر طولانی داشت و با 4 پرواز به کرمان رسید ولی هم خسته بود هم امکان مصدومیتش بود ضمن اینکه آقای حسین خانی خیلی به آن چیزی که در تمرین می بیند اعتقاد دارد. ضمن تشکر از ایشان به عنوان یک بازیکن ملی و اینکه ما افتخار می کنیم که در خدمتش هستیم و بازیکن تاثیر گذاری هم هست تلاش سایر بازیکنان در تمرین برایمان ارزشمند بود. آن ها هم خیلی خوب ایفای نقش کردند.

مربی مس در مورد بازگشت شروین بزرگ گفت: بازگشت شروین هم برایمان نقطه امید است. بعد از مدت ها مصدومیت برگشت خیلی موثر و‌خوب هم کار کرد چیزی  که قشنگ است حس درون تیمی است که گفتم. بچه ها برای هم خوشحال هستند. امیدوارم ورق یک روز به نفع ما برگردد. شانس فوتبالی قسمتی از فوتبال است و نمی‌شود کتمان کرد امیدوارم یک روز به نفع ما رقم بخورد.

منهاجی در مورد قضاوت داور عنوان کرد: قبلا هم اشاره کردم ما کمی دچار دوگانگی هستیم. نیمکت ما به واسطه اعتراضات قلع و قمع شده. رفتار هایی که با ما چه داخل و چه خارج از خانه داشتند سخت گیری های بسیار زیادی بود. احکامی که صادر شده امروز خیلی متفاوت بود. پنج شش صحنه بود که شش نفر از کادر حریف کنار خط بود و یک تذکر هم داده نشد نمی شود که این قدر تفاوت وجود داشته باشد. شک ندارم که اگر ما این رفتار را داشتیم دو نفر اخراج می شدند دو حکم صد میلیونی برای ما می زدند و عوارض این چنینی. من ‌نمی گویم آن ها لب خط نیایند. ولی اگر این مساله قانونی است ما استفاده کنیم و اگر  قانونی نیست باید برای همه یکسان دیده شود. نمره داوری را نسبتا خوب می بینیم ولی چطور ممکن است یک بازیکن ‌پنج بار بعد از سوت داور زیر توپ بزند و شما اخطار به او ندهی؟ یکبار دوبار این اتفاق نیفتاد و فیلمش موجود است، در نهایت داور چهارم این موضوع را تذکر داد. انتظار داریم در روز های اخر یکسان نگری وجود داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78072