باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 17:04:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تیم امید مس نوین کرمان تیمی برای تکمیل چرخه بازیکن سازی

سه‌شنبه 23 اسفند ماه 1401 ساعت 17:59

تیم فوتبال امید نوین مس کرمان تیمی است که با هدایت علی ترکزاده از مربیان و پیشکسوتان باشگاه مس کرمان در رقابت های بزگسالان استان فعالیت خود را پشت سر می گذارد و فلسفه تشکیل این تیم حضور نفرات رده سنی جوانان و امید آکادمی باشگاه مس کرمان در کوران و شرایط مسابقه بوده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این تیم که به نوعی تیم ب باشگاه مس کرمان در رده سنی جوانان و امید محسوب می شود، در مسابقات مناطق این فصل استان کرمان حضور دارد و در راه صعود به لیگ برتر استان بازی های خود را دنبال می کند.

تیم امید نوین مس کرمان در مسابقات مناطق استان و در دور گروهی رقابت ها با تیم های ارزوئیه بافت، وحدت رفسنجان، معدن کاران بردسیر و المهدی شهربابک هم گروه بود که موفق شد با قرار گرفتن در جمع دو تیم برتر گروه، جواز صعود از این مرحله را به دست بیاورد.

این تیم که با وجود رده سنی جوانان و امید بازیکنان خود، با تیم های رده سنی بزرگسال به رقابت می پردازد، در مرحله حذفی این رقابت ها حریف تیم شهدای رفسنجان شد که در دو بازی رفت و برگشت موفق شد این تیم را با نتیجه 4بر2 شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات راه یابد.

این تیم برای رسیدن به مسابقات لیگ برتر استان کرمان در رده بزرگسالان، دو بازی رفت و برگشت برابر تیم زحمتکشان جیرفت پیش روی دارد که در صورت برتری در این دو بازی به مسابقات لیگ برتر استان کرمان صعود خواهد کرد.

تیم امید مس نوین کرمان که با وجود رقابت با تیم های رده سنی بزرگسال، از جمله تیم های پایه باشگاه مس کرمان محسوب می شود، یکی از آن دست تیم هایی است که در راه آماده سازی و معرفی بازیکنان شاخص و آماده به تیم های پایه و بزرگسالان باشگاه مس کرمان نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78047