باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 08:36:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: سختی کار در این فصل برای مس کرمان کاملا قابل پیش بینی بود

دوشنبه 22 اسفند ماه 1401 ساعت 13:38

مربی تیم فوتبال مس کرمان سختی کار برای تیم مس کرمان در جهت حفظ سهمیه خود در رقابت های لیگ برتر را کاملا قابل پیشبینی برای این تیم دانست.

آرتا منهاجی مربی تیم مس کرمان پس از بازی تیمش برابر هوادار گفت: بازی پرهیجان و پرکشمکشی بود. بچه‌ها نیمه اول را خیلی خوب شروع کردند و پرس خیلی خوبی به لحاظ کار دفاعی داشتیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد شد و تلاش فوق‌العاده‌ای در نیمه اول داشتند. فکر می‌کنم تیم ما شایسته‌تر بود و می‌توانیم نیمه اول را به نام خودمان در نظر بگیریم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی تغییر کرد و تیم هوادار که تیم بسیار محترم و خوبی است و قبلا قابلیت‌هایش را دیدیم و مقابل تیم‌های بزرگ نشان داده که چه توانایی‌هایی دارد، در خانه خودش واکنشی قوی نشان داد و با تعویض‌هایی که انجام دادند و بازیکنان باتجربه‌ای که وارد زمین شدند، مالکیت توپ را از گرفتند. ما تغییر سیستم دادیم و سعی کردیم با این موضوع مقابله کنیم. فکر می‌کنم از جایی دچار مشکل شدیم که مجبور شدیم شروع به تعویض یازده بازیکن اصلی کنیم.

منهاجی سپس گفت: آقای عباسیان مصدوم شد و یک تعویض اجباری هم انجام دادیم و در واقع اتفاقی که افتاد این بود ما مجبور شدیم یکی دو بازیکن باتجربه را که در آن دقایق می‌توانستند کمک کنند، تغییر بدهیم. توقع ما این بود که بچه‌هایی که وارد زمین شدند، در آن فشار بهتر عمل کنند و بیشتر کمک کنند؛ البته تلاش‌شان را کردند و مقداری باید هوشمندانه‌تر این کار را انجام می‌دادیم. در نهایت روی موقعیتی که به دست آوردند، به گل رسیدند. ما در نیمه دوم هم روی دو سه ضدحمله موقعیت داشتیم و باید بهتر عمل می‌کردیم.

مربی مس کرمان ادامه داد: می‌دانستیم که با این شرایط مواجه می‌شویم و اینکه درباره هوشمندی صحبت می‌کنم به این دلیل است که شاید در این لحظات بازیکنان باتجربه‌تر بهتر عمل‌ می‌کنند و نباید در موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، انقدر دست و دلباز باشیم. همان‌طور که دیدید ضربات ایستگاهی‌ای که زدیم، به تیر دروازه خورد و چند موقعیت هم داشتیم. یک صحنه هم در نیمه اول بود که من هنوز ندیدم اما به من گفته‌اند که پنالتی بود و من قضاوت و صحبتی ندارم‌. فکر می‌کنم در نیمه دوم در نهایت حریف با بازی مالکانه، از موقعیتی که به دست آورد، به گل رسید.

او درباره اینکه مس کرمان در دو بازی اخیر گل اول را زده اما موفق به پیروزی نشده است، گفت: در این فصل بارها و بارها با چنین مسائلی مواجه شدیم؛ یا گل مساوی را خوردیم و یا در دقایق پایانی نتیجه را از دست دادیم. می‌خواهم بگویم یک بخشی از این اتفاقات به جوانی برمی‌گردد، اما واقعا دوست ندارم مدام این را تکرار کنم. به هر حال جوان‌های ما هم الان باید تجربه لازم را به دست آورده باشند و در این روزهای حساس نباید به این سادگی این سه امتیاز بسیار مهم را از دست می‌دادیم. مستقیما می‌گویم توقع ما این است بچه‌هایی که از نیمکت وارد زمین می‌شوند، بتوانند ریتم بازی را کنترل و مدیریت کنند و هوشمندانه‌تر بازی را کنترل کنند. درست است که آنها پرتلاش بودند اما ما باید این مسائل را یاد بگیریم.

منهاجی در مورد موقعیت‌سوزی بازیکنان مس بیان کرد: ما در فاز حمله با توجه به افکار سرمربی محترم تیم، آقای حسین‌خانی، پرتعداد ظاهر می‌شویم و موقعیت می‌سازیم و بچه‌های توانایی هم داریم که قابلیت‌های خوبی دارند. البته نمی‌خواهم تیم را به دو قسمت حمله و دفاع تقسیم کنم؛ هم کار دفاعی و هم کار هجومی ما باید تیمی باشد. فکر می‌کنم ما باید در کنترل بازی باتجربه‌تر باشیم و یاد بگیریم که لحظات حساس را انقدر ساده از دست ندهیم. اگر فصل را مرور کنید، ما از این دردها زیاد کشیده‌ایم؛ بازی‌هایی بوده که برای ما که روی نیمکت هستیم، خیلی سخت بوده و قطعا باید این ضعف را برطرف کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78045