باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:43:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تمرینات سخت دوچرخه سوار مس کرمان برای کسب مدال های جهانی

شنبه 20 اسفند ماه 1401 ساعت 12:57

محمد امین رحیم آبادی دوچرخه سوار ملی پوش مس کرمان این روزها تمرینات سخت خود را برای حضور در مسابقات پیش رو از جمله بازی های آسیایی چین در سال آینده سپری می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رحیم آبادی با وجود 19 سال سن یکی از پدیده های مسلم دوچرخه سواری کشور در سال های اخیر محسوب می شود که با درخشش با پیراهن مس کرمان در رقابت های لیگ برتر پیست، موفق شد خیلی زود پیراهن تیم ملی کشورمان را نیز بر تن کند.

افتخارات رحیم آبادی در سال های اخیر در عرصه ملی و باشگاهی به حدی بوده است که او را تبدیل به یکی از آینده داران این رشته ورزشی در کشور برای کسب مدال های بزرگ جهانی کند.
رحیم آبادی رکورد دار مواد 200 متر و 1000 متر ماده کایرین در کشور می باشد و در تمامی مواد مسابقات پیست در لیگ برتر فصل قبل موفق به کسب مدال شد.

کسب مدال در مسابقات جهانی و آسیایی قراقستان و تایلند در سال گذشته با رکودرهای عالی سبب شده است که این پدیده دوچرخه سواری کشور که از تیم مس کرمان به ایران معرفی شد، یکی از شانس های مسلم کسب مدال برای دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات المپیک آسیایی چیم و المپیک جهانی فرانسه باشد.

رحیم آبادی جوان و با انگیزه این روزها سخت مشغول تمرینات خود می باشد تا با شروع مسابقات تیم ملی درخشش خود را در سال پیش رو نیز آغاز نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78041