باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 21:52:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اولین قضاوت محمد حسین ترابیان در لیگ برتر برای مس کرمان

شنبه 20 اسفند ماه 1401 ساعت 12:39

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، محمد حسین ترابیان به عنوان داور بازی تیم های مس کرمان و هوادار در هفته بیست و سوم لیگ برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای ترابیان که در بازی های لیگ یک، سابقه قضاوت های زیادی برای مس کرمان داشته است، 9 بار برای مس کرمان در بازی های لیگ یک سوت زده بود و این اولین قضاوت او برای مس کرمان در لیگ برتر محسوب می شود.

آقای ترابیان که از داوران شناخته شده و لیگ برتری فوتبال کشور محسوب می شود، متولد سی شهریور 1357 در جهرم فعالیت حرفه ای خود را از سال 1382 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1389 درجه ملی خود را گرفت. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است.

این داور که در بازی های لیگ برتر این فصل کشور در پنج هفته قضاوت کرده است، پیش از این داوری بازی مس در فصل 96 در انزلی برابر ملوان، در سال 97 در سیرجان برابر گل گهر، در سال 98 برابر رایکا در کرمان و در بازی های جام حذفی همان فصل برابر ترکتور در تبریز از جمله قضاوت های او برای مس کرمان محسوب می شود. همچنین این داور در فصل 1400 لیگ یک نیز دو بار برای مس داوری کرد که بازی این تیم برابر آرمان گهر در کرمان و ملوان در انزلی با قضاوت های او برگزار شد. آخرین قضاوت او نیز برای مس کرمان به داوری بازی سال گذشته او در کرمان برابر شهرداری همدان برمی گردد.

ایوب علام زاده و امین زاهدی کمک داوران بازی تیم های مس کرمان و هوادار خواهند بود و مهدی جبرئیلی نیز داور چهارم این مسابقه می باشد. بازی دو تیم نیز از ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران آغاز خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78039