باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:29:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اتفاقات بزرگ برای بسکتبال مس کرمان در سال جدید

سه‌شنبه 16 اسفند ماه 1401 ساعت 12:23

تیم بسکتبال مس کرمان با وجود اینکه از نظر هزینه و امکانات نسبت به بسیاری از رقبای خود دست پائین تری داشت، اما در زمین مسابقات و از نظر فنی برابر این رقیبان بسیار دست بالاتری نشان داد تا این تیم بدون شک یکی از پدیده های این فصل رقابت های لیگ برتر باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بسکتبالیست های مس کرمان پس از پشت سر گذاشتن مسابقات مرحله اول لیگ برتر، در دور دوم گروهی این مسابقات، هر سه بازی دور رفت خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا قدم بلندی برای کسب یک رتبه عالی در پایان این فصل از مسابقات بردارند.

حسین دادبخش سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان در رابطه با ادامه کار این تیم در بازی های لیگ برتر این فصل گفت: سه بازی دور برگشت مرحله دوم مسابقات را تا پایان سال 1401 برابر تیم های آویژه صنعت، مهران و نبوغ برگزار خواهیم کرد و پس از آن مسابقات لیگ برتر به دلیل تعطیلات نوروز به استراحت خواهد رفت.

وی افزود: پس از بازی های دور دوم گروهی، مرحله پلی آف رقابت ها آغاز خواهد شد و این مسابقات از روز 21 فروردین ماه استارت خواهد خورد و بر اساس رتبه پایانی تیم ما در سه بازی پیش رو و رتبه بندی جدول گروه الف رقابت ها، حریف مرحله پلی آف ما مشخص خواهد شد.

سرپرست بسکتبال مس کرمان در توضیح بازی های مرحله پلی آف گفت: بازی های این دور به صورت سه از پنج می باشد و در دور پلی آف هر تیم از پنج بازی به سه برد دست پیدا کند به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها راه پیدا خواهد کرد.

دادبخش با بیان اینکه تیم مس کرمان در سال جدید به دنبال تداوم نتایج بزرگ خود می باشد گفت: خوشبختانه تیم از نطر فنی و هماهنگی سطح بسیار مطلوبی دارد و با ادامه این روند می توانیم به شگفتی سازی های خود ادامه دهیم و از همین رو تمرینات خود را از روز پنجم فروردین در کرمان از سر خواهیم گرفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78033