باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 14:58:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: شایسته سه امتیاز برابر فولاد بودیم

دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 ساعت 23:30

مربی مس کرمان می‌گوید تیمشان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.

آرتا منهاجی در کنفرانس خبری پس از بازی با فولاد گفت: ابتدا دوست دارم از جانب خودم، تاکید سرمربی محترممان و خواست بچه‌های تیم از تک تک طرفدارانمان تشکر کنم که آمدند. بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند که آنها را خوشحال و راضی برگردانند. امیدوارم این یکپارچگی ادامه پیدا کند و ما از این بازی‌های حساس عبور کنیم. دست تک‌تک‌شان را می‌بوسیم.

مربی مس کرمان در مورد بازی گفت: در مورد بازی، خیلی هجومی بازی کردیم و همان‌طور که مدنظرمان بود حمله کردیم و به گل رسیدیم. مهم‌ترین چیز این بود که حملات‌مان را ادامه دادیم. پنج یا شش موقعیت ضمن احترام به تیم بزرگ فولاد داشتیم و باید به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم. بازی به شکلی بود که شایستگی سه امتیاز کامل را داشتیم. قرار نیست همیشه اینقدر در حملات و گل‌هایی که می‌خوریم بدشانس باشیم. مطمئن هستیم که بالاخره شانس هم به ما رو خواهد کرد‌.

منهاجی افزود: در رختکن تیم خیلی متحد هستیم و این را بیرون از رختکن هم با حمایت‌ها احساس می‌کنیم. مطمئنم این روند رو به بالاست و به جاهای بهتری ختم خواهد شد. اصلا نمی‌توانم بگویم از کسی ناراضی هستیم، اما به آنچه شایسته بود دست پیدا نکردیم.

مربی مس در خصوص داوری گفت: در مورد داوری، روی صحنه گل، خطایی که منجر به گل فولاد خوزستان شد خطا نبود و اینگونه قضاوت چندین بار تکرار شد و چند موقعیت ایستگاهی به حریف داده شد. آنها در ضربات ایستگاهی مهارت دارند و برای ما خطرناک است، ولی به راحتی در اختیارشان قرار داده می‌شد. در یک‌سری صحنه‌هایی که از دیدمان یکسان بود، قضاوت‌ها یکسان نبود و دوگانگی احساس کردیم، چه از لحاظ کارت دادن و دیگر مسائل. امیدوارم فدراسیون متوجه شرایط حساس ما باشد‌. وقتی حساسیت انقدر برای ما بالاست از داوران باتجربه‌تری استفاده شود یا داوران تحت تاثیر مسائل دیگر قرار نگیرند.

او در پایان گفت: جای گله‌ای نیست و کار خاصی هم نمی‌توانیم بکنیم. خواستم فقط احساسمان را بیان کنم. به نظر من اصلا خطا نبود و اگر اینطور باشد تاوان سنگینی دادیم، به خصوص که تکرار هم شد و فرصت‌های این‌چنینی در اختیار حریف قرار گرفت. باز هم از هوادارانمان تشکر می‌کنم و امیدوارم مسیرمان را ادامه دهیم و به هدف‌گذاری باشگاه برسیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78031