باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:30:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نمایش مس برابر فولاد بیش از یک امتیاز می ارزید

دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 ساعت 23:27

تیم فوتبال مس کرمان با ارائه یک بازی هجومی و خوب برابر فولاد خوزستان در حالی برابر این تیم پرمهره به تساوی یک بر یک رسید که با توجه به موقعیت های گل زیاد خود در این بازی کاملا مستحق کسب سه امتیاز بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس کرمان در این بازی با ترکیب آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، حسن مرادی‌فر، عارف رستمی (83_احمد نصیری)، محمد قاسمی‌نژاد (77- سامان تورانیان)، جورج برایم کنده نوگیرا، معین عباسیان، محمد صبوری (77- محمد امین کاظمیان)، سیدمحمد ستاری، فرزاد جعفری، رونان کوک تونگیک به میدان رفت.

شاگردان فرزاد حسین خانی این بازی را کاملا هجومی آغاز کردند و در دقیقه 5 بازی و برروی یک ارسال ایستگاهی توپ به مرادی فرد رسید تا پاس رو به عقب او را تونگیک تبدیل به گل مس کرمان در این بازی کند.

بعد از این گل مس کرمان حملات خطرناک خود را برای زدن گل دوم برروی دروازه فولاد ادامه داد و در نیمه اول سه موقعیت گل عالی روی دروازه حریف خلق کرد که با بدشانسی محض و درخشش دروازه بان حریف موفق به رسیدن گل دوم خود در این نیمه نشد.

در دقیقه 16 فرصت برای محمد صبوری به دست آمد اما او نتوانست گل دوم مس را به ثمر برساند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 28: ضدحمله خطرناک مس با پاس زیبای عارف رستمی تبدیل به موقعیت تک به تک برای معین عباسیان شد اما کنت توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه 40: فرصت خطرناک برای فولاد در محوطه جریمه که با واکنش خوب شهداد نژاد توپ دفع شد. دردقیقه 44: شوت روی پا و خطرناک عارف رستمی با واکنش خوب کریستوفر کنت به کرنر فرستاده شد. ارسال این ضربه کرنر نیز با ضربه سر رستمی همراه شد اما بازهم گلر اتریشی فولاد توپ را جمع کرد.

در حالی که نیمه اول بازی با پیروزی یک بر صفر مس کرمان به پایان رسید، در نیمه دوم با اعلام یک ضربه خطای بی جهت در زمین مس کرمان فرصت با این تصمیم داور در اختیار تیم فولاد قرار گرفت تا یکی از معدود موقعیت های خود را در این بازی برروی دروازه مس کرمان خلق کند تا بازهم به شکلی اتفاقی و عجیب دروازه مس کرمان در دقیقه 52 باز شود.

پس از این گل بازهم موقعیت های گل مس کرمان برای رسیدن به دروازه فولاد به مراتب بیشتر از حریف بود و این تیم تا دقیقه 90 برای رسیدن به گل دوم تلاش کرد که بازهم درخشش دروازه بان فولاد در دروازه مانع گلزنی بازیکنان مس کرمان شد.

در نهایت در روزی که بازی و حملات مس کرمان بیشتر از یک امتیاز ارزش داشت اما در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند تا مس کرمان با این یک امتیاز در جدول رقابت ها 19 امتیازی شود و در فاصله هشت هفته مانده به پایان رقابت ها همچنان جایگاه خود در رتبه های بقا و امن جدول را تثبیت نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78030