باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:17:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تساوی خانگی مس نوین با 10 نفر

دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 ساعت 11:26

مس نوین در روزی که قضاوت عجیبی را شاهد بود، به تساوی مقابل حریف ماهشهری دست پیدا کرد.

هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز برگزار شد و مس نوین در زمین چمن طبیعی مجموعه هفت‌باغ به مصاف شهرداری ماهشهر رفت.

در این دیدار ابتدا امیرحسین جعفری برای مس نوین گلزنی کرد و سپس در دقیقه 30 وحید اسماعیل بیگی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا میزبان 10 نفره شود.

نوینی‌‌ها اما با وجود یک بازیکن کمتر توانستند بار دیگر روی حرکت عالی جعفری به گل دوم برسند تا این بازیکن جوان، تبدیل به درخشان ترین چهره بازی شود.

در لحظات پایانی نیمه اول، تیم شهرداری موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و به راحتی از ارسال کرنر خود برای کاهش اختلاف استفاده کرد.

بازیکنان مس نوین در نیمه دوم برای حفظ پیروزی و با توجه به یک بازیکن کمتر، توان بیشتری خرج کردند اما حریف روی دیگر از ارسال‌های خود به گل رسید تا کار را به تساوی بکشاند.

بازیکنان مس نوین علیرغم خستگی زیادی که در ساق‌های خود داشتند، در دقایق پایانی با حضور در زمین حریف برای بازگشت به پیروزی تلاش کردند اما نتوانستند نتیجه‌ای از حملات خود دریافت کنند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

مس نوین با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت و هفته آینده در آخرین بازی سال خود به مصاف شهید قندی یزد خواهد رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78028