باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:53:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی بسکتبال مس کرمان: یکی از بهترین پیروزی های این فصل را برابر تیم نبوغ کسب کردیم

یکشنبه 14 اسفند ماه 1401 ساعت 17:04

مربی تیم بسکتبال مس کرمان پس از کسب پیروزی این تیم برابر تیم نبوغ در ادامه رقابت های لیگ برتر این فصل کشور که با نتیجه قاطع 89 بر 56 کسب شد، این پیروزی را یکی از بهترین بردهای این فصل تیمش دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا اسلامی در پایان این بازی گفت: نمایش فوق العاده بازیکنان ما در این بازی نشان داد که آن ها در زمین مسابقه توانایی انجام هر کاری را دارند و اگر تمرکز خود را معطوف به تمرین و مسابقه نمایند می توانند بهترین نمایش ممکن را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به حمایت های خوبی که مدیریت باشگاه مس کرمان از این تیم انجام داد که جا دارد به نمایندگی از تیم تشکر ویژه ای از مدیریت باشگاه داشته باشم، خوشبختانه بچه ها شرایط انجام بهترین بازی خود را داشتند و با تشویق بی امان تماشاگران در این بازی موفق به کسب این پیروزی شدند که جا دارد این برد را تقدیم هواداران خوب تیم بسکتبال مس کرمان نمایم.

مربی تیم بسکتبال مس کرمان تیم نبوغ اراک را یکی از تیم ها با کیفیت این فصل مسابقات دانست و گفت: بازیکنان بسیار خوبی در این تیم بازی می کنند و در مسابقه های قبل کیفیت بالای خود را نشان داده بودند و ما امروز اصلا بازی راحتی نداشتیم و اختلاف نتیجه نیز دلیلی بر راحتی پیروزی ما در این مسابقه نیست بلکه باید با همین تلاش زیاد در بازی های آتی نیز برابر حریفان به میدان برویم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78024