باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:46:02
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیروزی مقتدرانه بسکتبالیست های مس کرمان برابر نبوغ اراک

یکشنبه 14 اسفند ماه 1401 ساعت 10:14

تیم بسکتبال مس کرمان در بازی سوم از مرحله دوم رقابت های لیگ برتر این فصل کشور عصر روز شنبه در کرمان میزبان تیم نبوغ اراک بود که موفق شد این بازی را با نتیجه قاطع 89 بر 56 با پیروزی به پایان برساند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در سالن شهید تجلی کرمان برگزار شد شاگردان محمد رضا اسلامی که در دو بازی قبلی خود در دور اول مسابقات مغلوب تیم نبوغ شده بودند، در این بازی اوج اقتدار خود را بر حریف دیکته کردند و از همان ابتدا سبد تیم نبوغ را با گل های متعدد از آن خود کردند.

فاصله امتیازی دو تیم در جریان مسابقه از همان ابتدا به حدی شد که تیم مس کرمان خیلی زود از کسب سومین پیروزی متوالی خود در دور دوم مسابقات به اطمینان برسد تا با کسب امتیاز کامل این بازی همچنان در دور دوم بازی ها با اقتدار کامل گام بردارد.

بسکتبالیست های مس کرمان در چهارمین بازی خود در این مرحله روز 17 اسفند ماه در کرمان میزبان تیم آویژه صنهت پارسا مشهد خواهد بود که در بازی رفت این مرحله موفق به شکست این تیم در خانه خود شده بود.

تیم بسکتبال مس کرمان با انجام سه بازی دیگر، بازی های دور دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر این فصل را نیز به اتمام می رساند تا پس از آن بازی های دور پلی آف خود را آغاز کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78023