باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 02:38:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هندبالیست های مس کرمان در تیم ملی ساحلی و تیم ملی نوجوانان

شنبه 6 اسفند ماه 1401 ساعت 11:47

آراد حسینی و هادی خواجه سلیمی دو هندبالیست آینده دار تیم مس کرمان به ترتیب به تیم ملی هندبال ساحلی و تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آراد حسینی که از چهره های آینده دار تیم هندبال مس کرمان محسوب می شود، نام خود را در لیست نهایی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان قرار داد که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی آماده می کند.

این بازیکن تیم هندبال مس کرمان به همراه سایر ساحلی بازان که برای اردوی سوم در بندرعباس تمرین می‌کردند، با پایان اردو به کیش رفتند تا آخرین تمرینات را در ساحل جزیره انجام دهند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها که از 19 اسفندماه در بالی اندونزی شروع می‌شود، با تیم‌های قطر، فیلیپین، کره‌جنوبی، عربستان سعودی در گروه یک رقابت می‌کند.

همچنین هادی خواجه سلیمی در دومین اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال پسران ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی کرواسی از 5 الی 15 اسفند ماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد، حاضر خواهد بود.

گفتنی است رقابت های لیگ برتر هندبال کشورمان به واسطه برگزاری اردوهای تیم ملی به احتمال فراوان تا نیمه فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=78004