باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 17:21:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی بسکتبال مس کرمان: جاه طلبی در بطن تیم ما تزریق شده است

جمعه 21 بهمن ماه 1401 ساعت 17:59

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر مهرام در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر ضمن تشکر از تلاش بازیکنانش از تزریق جاه طلبی در روح و بطن تیم خود گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا اسلامی پس از کسب پیروزی بزرگ و شیرین تیم مس کرمان برابر تیم قدرتمند مهرام گفت: شروع خوبی برابر حریف نداشتیم و بهرشکل تیم مهرام از 6 بازیکن ملی پوش و نفرات شاخصی بهره می برد که در ابتدای بازی کار را برای ما سخت کرده بود.

وی افزود: با حمایت تماشاگران خوب حاضر در سالن تیم رفته رفته شرایط خود را پیدا کرد و در کوارتر آخر نمایشی فراتر از انتظارها ارائه کرد و بازهم شایستگی خود را در این کوارتر نشان داد و به یک پیروزی بسیار ارزشمند دست یافت.

سرمربی بسکتبال مس کرمان با بیان اینکه در بازی هفته قبل برابر تیم آویژه صنعت در مشهد مشکلات زیادی برای تیم او ایجاد شده بود گفت: این موضوعات غیر ورزشی در بازی امروز ما نیز اثرات خود را نشان داد اما بازیکنان ما بر تمامی مشکلات غلبه می کنند چراکه روح و انگیزه جاه طلبی در تن و بدن آن ها تزریق شده است.

اسلامی با تشکر از هواداران حاضر در سالن گفت: خوشحالیم که آن ها از دیدن این بازی لذت بردند و دوست داریم که در بازی های آینده نیز حضور پرشورتر آن ها را ببینیم چراکه این تیم نزدیک به 8 بازیکن بومی در ترکیب خود دارد که با حمایت این هواداران می توانند کارهای بسیار بزرگی در کنار سایر نفرات شایسته تیم ما در این فصل رقم بزنند.

وی در پایان گفت: این درست است که از نظر هزینه کرد در جمع دو تیم پائین این فصل بودیم اما قدرت ما در موضوعات دیگر نهفته بود که امروز تیم در نیمه بالای جدول قرار دارد و با همین انرژی بازی های آتی خود را نیز انجام خواهیم داد چراکه شایستگی خود را به صورت کامل تا همین هفته از مسابقات اثبات کرده ایم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77967