باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 10:33:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شکایت باشگاه مس کرمان از سرمربی استقلال تهران به مراجع ذی صلاح(مستندات)

جمعه 14 بهمن ماه 1401 ساعت 13:11

باشگاه مس کرمان بابت رفتارهای زشت و تحریک آمیز سرمربی می استقلال تهران در بازی برابر مس کرمان به مراجع ذی صلاح شکایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ متاسفانه رفتارهای زشت و تحریک آمیز سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در این بازی موجب تنش و صحنه های ناشایست آخر بازی دو تیم گردید که از همین رو باشگاه مس کرمان شکایت خود را از وی به مراجع ذی صلاح اعلام می دارد.

اما شرح  ماجرای این بازی و رفتارهای زشت سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که البته در برخی بازی های گذشته این تیم نیز سوابق زیادی در این موارد وجود دارد به این شرح می باشد:

بر اساس رشته تصاویری که در ادامه خواهید دید، سرمربی استقلال تهران درست بعد از گل سوم این تیم به سمت نیمکت تیم مس کرمان با نشان دادن حرکات دست و الفاظی که مشخصا چهره وی ماهیت کلام را مشخص می کند، به شکل عجیبی موجب تحریک نیمکت نشینان تیم مس کرمان می شود. ضمن اینکه آقای کالی تروئبا مربی اسپانیایی مس کرمان نیز به زبان و صحبت های طرح شده از سوی سرمربی استقلال کاملا مسلط بود که الفاظ به کار برده شده از سوی سرمربی استقلال در این صحنه جای تاسف بسیار داشت.

اما در ادامه و زمانی که داور چهارم رفتار تحریک آمیز سرمربی استقلال را به داور بازی گزارش می دهد تا وی از زمین اخراج شود، بازهم رفتارهای تحریک آمیز سرمربی استقلال تهران ادامه پیدا می کند و این بار وی در زمانی که از سوی مقامات ورزشگاه و نیمکت نشینان تیم خود به سمت رختکن هدایت می شود به شکل ناباورانه ای یکی از مسئولین اجرایی هیات فوتبال را به زمین پرت می کند که تصاویر و عکس های این موضوع را نیز در ادامه مشاهده می کنید. ( فیلم کامل این صحنه نیز برروی کانال تلگرامی و صحفه اینستاگرامی باشگاه مس کرمان نیز قابل مشاهده می باشد)

اما این هم پایان ماجرا نبود و سرمربی استقلال پس از این ماجرا این بار و در زمان خروج از زمین به سمت جایگاه ویژه و خبرنگاران و رو به این مقامات رفتارهای توهین آمیز و زننده خود را انجام می دهد که در ادامه تصاویر واضح این موضوع را نیز می توانید مشاهده نمائید.

و در نهایت در زمانی که سرمربی تیم استقلال تهران به ورودی رختکن خود می رسد به رفتارهای تحریک آمیز خود و با حرکات دست توهین آمیز به سمت جایگاه ویژه مسولین و خبرنگاران همچنان ادامه می دهد که در این مکان با عوامل نیروی انتظامی نیز درگیر می شود تا مجموعه ای کامل از رفتارهای توهین آمیز، زشت و زننده از سوی سرمربی استقلال تهران در این بازی صورت گرفته باشد که از ابتدا تا انتها نقش آفرین وئ صحنه گردان آن لقب گیرد. (ویدیو این صحنه را نیز می توانید از کانال الگرامی و صحفه اینستاگرامی باشگاه مس مشاهده نمائید)

از همین رو باشگاه مس کرمان مطابق مستندات خود شکایتش را از سرمربی استقلال تهران به مراجع ذی صلاح اعلام می دارد و امیدوار است در این زمینه برخورد قانونی با ایشان صورت گیرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77943