باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:31:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برنامه مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال برای مس کرمان اعلام شد

چهارشنبه 12 بهمن ماه 1401 ساعت 14:02

برنامه دور رفت مرحله دوم بازی های لیگ برتر بسکتبال کشور برای تیم مس کرمان اعلام شد تا این تیم رقابت های خود را پس از پشت سر گذاشتن دور گروهی نخست مشخص ببیند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حسین دادبخش سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان در رابطه با این موضوع گفت: با توجه به جدول رده بندی دور گروهی رقابت ها، در مرحله دوم لیگ برتر با تیم های آوِزه صنعت، مهرام و نبوغ اراک به صورت رفت و برگشت بازی خواهیم کرد که با توجه به امتیازهای دور اول و امتیازهای این مرحله در نهایت تیم های راه یافته به دور نهایی رقابت ها مشخص خواهند شد.

وی افزود: بر اساس برنامه اعلام شده تیم بسکتبال مس کرمان روز هفدهم بهمن ماه در مشهد با آویژه صنعت بازی خواهد کرد و روز بیستم بهمن ماه با تیم مهارن در کرمان مصاف خواهد داد.

دادبخش با بیان اینکه پس از انجام این مسابقه بازی های لیگ برتر به دلیل مسابقات تیم ملی تعطیل خواهد شد گفت: مسابقات پس از این وقفه از روز سیزدهم اسفند ماه از سر گرفته خواهد شد که تیم مس کرمان در این روز در کرمان میزبان تیم نبوغ اراک خواهد بود.

تیم بسکتبال مس کرمان در دور گروهی لیگ برتر بسکتبال کشور با کسب 33 امتیاز از 22 بازی در رده هفتم جدول قرار گرفت تا در جمع تیم هایی قرار بگیرد که شانس رسیدن به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها را دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77940