باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:24:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی بسکتبال مس کرمان: پیروزی بزرگی برابر کاله کسب کردیم

سه‌شنبه 11 بهمن ماه 1401 ساعت 14:18

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پیروزی این تیم را برابر تیم پرقدرت کاله یک برد بزرگ برای مجموعه باشگاه مس کرمان دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمدرضا اسلامی پس از این بازی گفت: این پیروزی بزرگ را به مجموعه باشگاه مس کرمان و هواداران تیم تبریک می گویم که با حمایت های خود زمینه را برای کسب این برد بزرگ و ارزشمند فراهم کردند.

وی افزود: تیم کاله با در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش و خارجی یکی از تیم های پرمهره این فصل بود که در بالای جدول نیاز به پیروزی در این بازی داشت اما بچه های تیم ما با نمایشی عالی و غیورانه موفق شدند یک برد 4 امتیازی را کسب کنند و جا دارد که من بابت این زحمت بزرگ از آن ها کمال قدردانی را داشته باشم.

آقای اسلامی ادامه داد: برد امشب از نظر روحی و روانی اعتماد به نفس بسیار خوبی به تیم ما برای دور بعدی رقابت ها تزریق می کند اما ما برای هر مسابقه برنامه خاص آن بازی را داریم و در دور بعدی رقابت ها نیز سعی می کنیم در هر بازی بهترین نمایش خود را ارائه کنیم تا فارغ از هر نتیجه ای همانند امشب از بازی بسکتبال خود لذت ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم این فصل با وجود نفرات جوان و بومی خود بسیار فراتر از انتظارها نتیجه گرفت گفت: ما با این وجود به دست آورد فعلی خود رضایت نمی دهیم بلکه برای پیشروی و اثبات شایستگی های بیشتر خود به تلاشمان ادامه می دهیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77937