باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 15:47:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شاهکار بسکتبالیست های مس کرمان برای اتمام دور گروهی

دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 ساعت 23:53

تیم بسکتبال مس کرمان با یک پیروزی از جنس شاهکار دور گروهی رقابت های لیگ برتر این فصل کشور را به پایان رساند و موفق شد تیم قدرتمند کاله را در کرمان شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان در هفته آخر دور گروهی رقابت های لیگ برتر در سالن شهید تجلی کرمان میزبان تیم کاله تهران بود که موفق شد این تیم را با نتیجه 65 بر 64 شکست دهد.

در این بازی حساس، نزدیک و نفس گیر هر دو تیم برای رسیدن به جایگاه بهتر در جدول برای ورود به دور دوم مسابقات با هدف پیروزی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که همین سبب شد رقابت دو تیم پابه پای هم دنبال شود و رقابت شانه به شانه این دو تیم در عبور توپ ها از سبد یک بازی بسیار زیبا را در کرمان رقم زده بود.

تیم کاله که می دانست با پیروزی در این بازی می تواند به رده دوم جدول صعود کند، اصلا انتظار نداشت که شاگردان محمدرضا اسلامی در کرمان این تیم را با یک چالش بسیار جدی روبرو کنند و در نهایت تیم کاله با همه بازیکنان ملی پوش و سرشناس خود در نهایت با نتیجه 65 بر 64 شکست خورد تا امتیاز کامل این بازی به تیم مس کرمان برسد.

بسکتبالیست های مس کرمان با این پیروزی به یازدهمین برد فصل خود رسیدند تا با 33 امتیاز به رده هفتم جدول برسد و با این رتبه دور گروهی رقابت های این فصل خود را به پایان برساند.

تیم بسکتبال مس کرمان در دور دوم لیگ برتر با تیم های مهرام، آویژه صنعت و نبوغ اراک به صورت رفت و برگشت بازی خواهد کرد تا با توجه به نتایج این دور جایگاه این تیم برای دور نهایی رقابت ها مشخص شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77934