باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:55:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ادامه روند امتیازگیری مس نوین در دور برگشت

دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 ساعت 23:51

نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای مس نوین با تساوی ارزشمند در شهر رشت کلید خورد.

در هفته چهاردهم و شروع نیم فصل دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مس نوین در رشت مهمان تیم مدعی داماش گیلان بود و در پایان از جدالی که داور را هم مقابل خود می‌دید، به تساوی یک بر یک دست یافت.

احمد نخعی در این دیدار تیمش را با ترکیب محمد خاکسارپور، ناصر دوست محمدی، جواد پروره، وحید اسماعیل بیگی، حجت ده شیخ، مسعود لنگری، سعید شمس الدینی، مهدی حرجندی، حسن شاهرخ آبادی، بهنام ایزدی و امیرحسین صالحی منش به میدان فرستاد.

در حالی که هنوز بازی سر و شکل نگرفته بود، ارسال کرنر وحید اسماعیل بیگی در دقیقه 5 منجر به گل به خودی داماش شد تا تیم اکبر میثاقیان خیلی زود در شروع نیم فصل دوم غافلگیر شود.

نوینی‌ها بعد از گل زودهنگام خود در حفظ جریان بازی و کنترل تیم داماش موفق بودند اما توان مقابله با تصمیمات داور را نداشتند!

داور بازی در نیمه اول به 4 بازیکن مس نوین اخطار داد و سرمربی این تیم را نیز با دو کارت زرد متوالی از کنار خط اخراج کرد تا زمینه ساز عصبی شدن بازیکنان و کادرفنی مس نوین شود.

در حالی که بازیکنان مس نوین با جنگندگی خود موفق به حفظ برتری تا آخرین ثانیه‌های نیمه اول شده بودند اما علی مصطفایی قبل از سوت پایان این نیمه در شلوغی محوطه جریمه کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم تیم داماش که در رقابت برای صعود به لیگ یک قرار دارد، به حملاتش افزود و در کنار این تیم نیز داور بازی با اعلام تصمیمات عجیب خود به قضاوت علیه مس نوین ادامه داد و توان بیشتری به تیم میزبان بخشید!

علاوه بر قضاوت داور، بدشانسی نیز یکی دیگر از عوامل منفی در جریان بازی برای نوینی‌ها بود و 3 بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت از بازی خارج شدند اما با این حال، بازیکنان جایگزین و دیگر نفرات مس نوین تا پایان 90 دقیقه با تلاش عالی خود موفق شدند این تساوی مهم را حفظ کنند.

مس نوین در شروع دور برگشت انگیزه‌های خود را برای نیم فصلی متفاوت به نمایش گذاشت و با ثبت سومین تساوی متوالی، حالا برای کسب امتیازات بیشتر در نیم فصل دوم با روحیه‌ای مضاعف به ادامه رقابت‌ها خواهد پرداخت و هفته آینده در خانه به مصاف مناطق نفت خیز جنوب صدرنشین گروه خواهد رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77933