باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 15:05:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بسکتبالیست های مس کرمان در آخرین گام دور گروهی

دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 ساعت 12:13

تیم بسکتبال مس کرمان با انجام بازی عصر امروز خود برابر کاله رتبه نهایی خود را در جدول رده بندی دور گروهی رقابت ها خواهد شناخت تا برای انجام بازی پلی آف آماده شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم بسکتبال مس کرمان تا قبل از بازی هفته پایانی خود در دور گروهی رقابت ها از 21 مسابقه خود ده برد و یازده شکست ثبت کرده است تا با ثبت 31 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی باشد.

رتبه هشتم مس کرمان در جدول رقابت ها قطعی است و این بدان معناست که بسکتبالیست های مس کرمان در دور پلی آف رقابت ها شانس رسیدن به جمع چهار تیم پایانی را دارند چراکه تیم های نهم به بعد جدول باید برای فرار از رتبه های سقوط به مصاف هم بروند.

فاصله امتیازی بسکتبالیست های مس کرمان با تیم های بالای سر خود به گونه ای می باشد که اگر در بازی سخت خانگی امروز خود برابر کاله به پیروزی دست یابند شانس رسیدن به رتبه ششم جدول را نیز دارند که این موضوع منوط به نتایج سایر بازی های امروز عصر نیز می باشد.

با این وجود تیم بسکتبال مس کرمان با مشخص شدن نتیجه عصر امروز، رتبه نهایی خود در جدول رده بندی رقابت ها را مشخص خواهد کرد و با انجام این موضوع حریف دور پلی آف خود را که یکی از تیم های اول تا چهارم جدول می باشد، خواهد شناخت.

رقابت تیم های بسکتبال مس کرمان و کاله از ساعت 16 امروز در سالن شهید تجلی کرمان و با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77929